Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad är en rimlig tid då? Du kanske ska speca det så folk får en aning om vad någerlunda snabb innebär. Sen är det mer än på Knudan (eller Sturup) man ska kvala på.Maffan skrev:2669880Ta på läsglasögonen gubbe...
Frågan är om du kan ta dig runt inom rimlig tid på bana?
Har du referenstider,, Nu e det inte tal om vinnartid,, men kvaltid e ett måste..
Är det då du tappar "bromshandtaget"??Tsunami skrev:2671117Då jag vet att jag själv brukar ge 100% och då menar jag inte att jag tänker försöka köra som Rossi![]()
Haka inte upp er på kvaltider, det blir förmodligen ingen utkvalning eftersom man kör grupp A på lördagen och grupp B på söndagen, så det mest troliga är faktiskt att alla får köra racet, om man sedan startar först eller sist på gridden spelar inte så stor roll i ett sextimmars race.CorbenDallas skrev:2671641Vad är en rimlig tid då? Du kanske ska speca det så folk får en aning om vad någerlunda snabb innebär. Sen är det mer än på Knudan (eller Sturup) man ska kvala på.
Svårt att veta vad kvalitiderna blir i ERF-B också med tanke på att det är helt nytt. Men sakta lär det ju inte gå, så det kommer väl att bero mkt på antalet deltagare...
Är det då du tappar "bromshandtaget"??![]()
GSXR1100R skrev:2671745Haka inte upp er på kvaltider, det blir förmodligen ingen utkvalning eftersom man kör grupp A på lördagen och grupp B på söndagen, så det mest troliga är faktiskt att alla får köra racet, om man sedan startar först eller sist på gridden spelar inte så stor roll i ett sextimmars race.
Banorna tillåter 40-60 startande och det lär knappast bli fullt med tanke på att serien nu är delad.
Sant! Förhoppningsvis kommer det att innebära att F:et i ERF återkommerGSXR1100R skrev:2671745Haka inte upp er på kvaltider, det blir förmodligen ingen utkvalning eftersom man kör grupp A på lördagen och grupp B på söndagen, så det mest troliga är faktiskt att alla får köra racet, om man sedan startar först eller sist på gridden spelar inte så stor roll i ett sextimmars race.
Banorna tillåter 40-60 startande och det lär knappast bli fullt med tanke på att serien nu är delad.
CorbenDallas skrev:2672020Sant! Förhoppningsvis kommer det att innebära att F:et i ERF återkommerMen är målet minst topp 10 får man väl gissningsvis gasa på en hel del även i B-serien...
Tackaroscar skrev:
Maffan skrev:2673052Tackar![]()
TJORVEN!!
Du som är så kvick,, E du sugen då.. Visa vad du kan...![]()
Robz skrev:2674186Kolla med Jimmyretta... han har snackat om ERF sedan han var 4år... mest prat dock
Klotat en gång på alla år och ligger på 1.10 på Knudan, när han vill. Flåset bör dock tränas![]()
Sugen - jaMaffan skrev:2674196Du då Robz? Sugen?
Eller du e kanske bara snabb på att ta sönder bilar?![]()
och gocart...Robz skrev:2674267Sugen - ja
Tid - najj!
...och är rädd för att slå mig...Köra för eget nöje lämnar utrymme för lite marginal, när jag tävlar blir det blodigt allvar - så jag håller mig till Fia med knuff o virkning.
Men du e på va micke?Maverick_ou812 skrev:2674273och gocart...
Är online på MSN, hör av dig.Maffan skrev:2674441Men du e på va micke?
Robz skrev:2674267Sugen - ja
Tid - Massor!!!
...och är inte rädd för att slå mig...Köra för eget nöje är inget för mig, jag vill ha blodigt allvar - så jag e klart på
Ähhhhh... jag har försökt men det går inte. Han är o förblir en sissy som håller sig till det han kan. Gocart...*Superlight* skrev:2674817Goooodiiiissss!!!!!![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti