Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Som användaren ovanför så undrar jag också om en annan sida.
Är det någon som beställt ifrån http://www.motoemoto.biz och vet hur det fungerar?
Tjena. Jag har mitt andra ställ på väg hem från MotoeMoto. Inga problem alls med förra ordern och idag fick jag tracking-nummer till paketet som är på väg hem (beställde i Måndags och paketet är redan i Tyskland).
Första ordern beställde jag dock via deras eBay-shop, kändes säkrare att ta det via eBay om något skulle krångla. Kunde nämligen inte hitta någon recension om den sidan. Deras eBay sida: stores.ebay.com/MOTOEMOTOBIZSRL
Bra med dom är att man kan betala via Paypal med.
Var handlar ni ifrån nuförtiden? Jag är ute efter hjälm och FC-Moto verkar inte ha något inne på lager överhuvudtaget, allt står som slutsålt.
Var handlar ni ifrån nuförtiden? Jag är ute efter hjälm och FC-Moto verkar inte ha något inne på lager överhuvudtaget, allt står som slutsålt.

Nu har även jag handlat på fc-moto.de och mina känslor är blandade... Första gången beställde jag 3par sidi vortice som jag fick avboka efter 7veckor för att dom inte kom och nu denna gången beställde jag sidi vortice igen och fick väntar ca 4veckor och jag förskte även avboka dom efter ca 2.5veckor men ingen respons och så kom dom då 1.5veckor senare ändå... Igentligen är jag missnöjd men eftersom stövlarna är sjukt goa så lindrar ju det lite =)
Lika illa här, beställde ett par Vortice och lite annat smått för snart 3 veckor sedan, fanns i lager då enligt siten.
Sen fastnade ordern efter några dagar i statusen "In process" och så har den varit sedan 1:a mars.
Mailade dem fem dagar senare och undrade vad som hänt, fick svar efter 4 dagar att de var "very eager to dispatch your order as fast as possible." Jaha?
Jag frågade varför det tog sådan tid (den 7:e mars) men har ännu inte fått något svar.
Känns som kundtjänsten kan förbättras.
Kommer nog handla där igen förutsatt att jag får mina grejer snart, priserna är ju så bra.
Samma sak här, beställningarna har alltid gått på typ 3-4 dagar innan. Nu köpte jag ett Spyke ställ och det står att ordern är betald och klar och nu "In process". Det verkar som om mina pengar har studsat tillbaka för nu ser jag ingen dragning längre från FC-moto och inget skinnställ har dykt upp sen den 29:e Mars.
Har skickat mail till deras support igår förmiddag men inget svar.
Riktigt dåligt denna gång...
Har du hört nåt än?
Fick ett mail igår med infon:
Dear customer, we will look in to this order and contact you as soon as possible.
Nu jävlar alltså! Fan vad dåligt. Pengarna verkar ha studsat tillbaka, nu vill jag bara få min order cancellerad, jag måste fan ha ett nytt fräsigt raceställ innan 10 april!
Hur fan kan man ha så dålig service? nåt jävla autoreply så fort nån gnäller.
Allting innan har funkat klockrent, men om dom inte har varan i lager så verkar inte deras webshop fixa detta.
Och vad är det med sporthoj.com's svarformulär!? det hänger sig ju hela tiden! Fimpa autosparningen för det funkar fan skitdåligt på både paddan och burken.
mvh
/Jävligt sur
Jag ringde dem just, fick bra hjälp, han ringde upp Sidi och kollade. Han återkom sedan med ett datum när de skulle få stövlarna. Så om allt stämmer bör grejerna gå från dem i slutet av nästa vecka.
Så, ring dem istället. Det kommer jag göra i fortsättningen för att kolla lagerstatus innan beställning. De jobbar tydligen på att få in lagerstatus i webshopen.
+49 2405 4950050
Efter 10 minuter dålig hårdrock i luren så fick jag ett "vi är upptagna, försök igen meddelande". Inte nöjd.
Då är det tur att det andra bolaget som jag beställde ifrån inte heller har skickat mitt andra skinnställ, kommer inte fram idag på deras kundtjäns heller. Det här blir bara bättre och bättre...
10:e April måste jag ha ett nytt ställ när jag ska köra min PhhehEETa 2min tider på torpet!

!|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |