Var ner till station 17.30, stannade där en kvart sedan tröttnade jag ringde Larre och tog en tur med honom.
jepp hittade en sådan här......Du har ju bytt hoj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jepp hittade en sådan här......Du har ju bytt hoj![]()
Var ner till station 17.30, stannade där en kvart sedan tröttnade jag ringde Larre och tog en tur med honom.
jepp hittade en sådan här......
Var ner till station 17.30, stannade där en kvart sedan tröttnade jag ringde Larre och tog en tur med honom.
jepp hittade en sådan här......

Idag var jag återigen på järnvägsstationen i Västerås för att möta några glada hojvänner för en onsdagskörning, men ingen var där. Jag körde runt och kollade lite men det var tomt på motorcyklister så när klockan var sex styrde jag Hondan mot Enköping och flickvännen....
Men men man ska inte ge upp hoppet! Plötsligt kom ett gäng glada gossar svepande fram på brummande bågar. Dom är från Enköping allihop och flera kör med Skitskraj mc.
Tyvärr hade vi lite problem med vädret och en kedja, så det blev inte så mycket köra som vi hade hoppats, men det var kul det som var.
Tack för turen Enköping - om än den var i blötaste laget!
Och ni västeråsare och lakritsremmare får väl rycka upp er lite och ta tag i dom häringa onsdagskörningarna ni skriver om ..? ;-)
Samma här, om vädret tillåter
Imorrn skall det bli fint väder vad det verkar, någon mer som har lust att ta en Onsdagstur![]()
Har 2 alt förslag på rutt:
1:an; Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-(är det asfalterat för skultuna från ramnäs?)Skultuna-Västerås.
2:an: Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-Virsbo-Ängelsberg-Norberg-Fagersta-väg 250 Mot Kolsva, så kan vi säga hej då ikorset väg 233 mot Västerås igen.
Sista alternativet är lite längre, men 2 st riktigt bra kurviga vägar med Suraåsen och väg 250 samt vägarna vid Ängelsberg som är riktigt fina.
Öppen för andra förslag med, men bra att ha lite på bakfickan så vi inte tar upp tid för att funderapå vägval.
Jag dyker upp ialla fall om inte förkylningen blir värre, men är på bättringsvägen.
Imorrn skall det bli fint väder vad det verkar, någon mer som har lust att ta en Onsdagstur![]()
Har 2 alt förslag på rutt:
1:an; Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-(är det asfalterat för skultuna från ramnäs?)Skultuna-Västerås.
2:an: Skerike-Lillhärad-Hallstahammar-Suraåsen-Ramnäs-Virsbo-Ängelsberg-Norberg-Fagersta-väg 250 Mot Kolsva, så kan vi säga hej då ikorset väg 233 mot Västerås igen.
Sista alternativet är lite längre, men 2 st riktigt bra kurviga vägar med Suraåsen och väg 250 samt vägarna vid Ängelsberg som är riktigt fina.
Öppen för andra förslag med, men bra att ha lite på bakfickan så vi inte tar upp tid för att funderapå vägval.
Jag dyker upp ialla fall om inte förkylningen blir värre, men är på bättringsvägen.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |