Västerås-åka

Och där stod man alldeles själv...... Men jag hittade på eget bus jag........

Hörru ordförande, passerade du vid sju minuter i sex, eller var det någon annan på en busa??
 
Och där stod man alldeles själv...... Men jag hittade på eget bus jag........

Hörru ordförande, passerade du vid sju minuter i sex, eller var det någon annan på en busa??

Själv jobbade jag:huvet Annars hade det varit idealiskt hojväder:)
Ordförande kör numer blåvit Gixxer 1000:tummenupp
 
Och där stod man alldeles själv...... Men jag hittade på eget bus jag........

Hörru ordförande, passerade du vid sju minuter i sex, eller var det någon annan på en busa??

Det var nog någon annan, har jag möjlighet att åka på onsdagar så är jag alltid på station 18.00.
Och det är som sporTlovEr säger åker numera Gixxer 1000 efter att skickat Busan till dom sälla jaktmarkerna.:gnissla

Vädret var det ju inget fel på det är dom usla arbetstiderna:huvet
 
Blev inge samåka, bara larre och jag på plats. Men jag åkte själv Rytterne-Strömsholm-Herrskogen-Köping-Munktorp-Berg-över åsen till Sura fram och tilbaks, sedan den vanliga fikan på Markan. Och hem. Allt i lagstadgad hastighet förstås...........:D Blir nog en runda i morn med, ska bli än varmare i morn..
 
Blev inge samåka, bara larre och jag på plats. Men jag åkte själv Rytterne-Strömsholm-Herrskogen-Köping-Munktorp-Berg-över åsen till Sura fram och tilbaks, sedan den vanliga fikan på Markan. Och hem. Allt i lagstadgad hastighet förstås...........:D Blir nog en runda i morn med, ska bli än varmare i morn..

Tror att det är många remsor som ska ner på Kinnekulle på lördag så dom laddar nog för det.
 
Ska bli skapligt väder i morgon verkar det som. Några som ska åka?

Hörde talas om att det fanns funderingar kring att åka till Lilla Hytträffen i Ängelsberg(?). Jobbar dock själv fram till 18.00...:huvet

Lördag tror jag det är Cruising i Lindesberg och lurar på att ta moppen dit istället för tjejbilen...:tungan
 
Det kunde vara kul, om vädret tillåter vill säga. Samling vid stationen i vanlig ordning utgår jag från.
 
Idag den 23. tycker jag ni kan ställa in onsdagsrundan i solidaritet med mig, jag har nämligen inget bakdäck, det kommer i morgon...:D

Men ni åker säkert endå. Passa er om ni åker gamla vägen mellan Västerås och Hallstahammar, polisen har haft massor av kontroller hittils denhär veckan. Beror säkert på den otäcka olyckan förra väckan.

Tjo hej kör för mig.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top