Västerås-åka

Kul spontanrunda idag, man får tacka Jari och Erik (visst var det så...jag och namn... :näsblod :rolleyes: ) för fint sällskap. :)

Det lär bli det ljusa visiret på nästa gång om man skall ta sådana rundor, fick åka i 70 knutar sista biten genom skogen med visiret uppfällt, tänk vad knottsvärmar ställer till det med linser (var bra nära man lyckades blinka ur dem)... :va :D

/J
 
tack själv! (du och namn verkar ju funka bra :tummenupp )

tror jag ska skaffa vindrutetorkare till visiret, kan ju fan skära bort knotten med smörkniv :smasha
vart skapligt kallt på hemvägen försökte undvika vinden och låg platt på tanken, men endurolyktor känns inte som det optimala att gömma sig från vinden bakom!
syns nästa onsdag hoppas jag!
 
Last edited:
onsdag imorgon :) å vädret ska tydligen vaar bra . jag står på station med medpassagerare kl 18 ses där :)
 
Hä', inget onsdagsåka för en annan - men det blir Tungelstavägen idag, Maiden på stadion ikväll...

Ha't skoj, kör säkert!

/J
 
Hur lång runda brukar ni köra, och vad är det för tempo?

Dom med just GSX-R 1000 och då speciellt 03;orna brukar hänga med bra oavsett tempo har jag märkt :) .
Fast om jag ska vara allvarligt så är tempot valfritt. Du kör så långsamt/snabbt du vill.

För övrigt så har jag tänkt att hänga med idag. Så vänta för bövelen på mig.
 
Dom med just GSX-R 1000 och då speciellt 03;orna brukar hänga med bra oavsett tempo har jag märkt :) .
Fast om jag ska vara allvarligt så är tempot valfritt. Du kör så långsamt/snabbt du vill.

För övrigt så har jag tänkt att hänga med idag. Så vänta för bövelen på mig.

Härligt! :) Då ska jag försöka dyka upp...
 
Tack för en trevlig tur idag, man är ju helt lost utan arwe :)
 
vart en helt fenomenal runda ikväll. tack alla som var med å gasade. tur att arwe kom å styrde upp vägvalet :yoparty efter dena tur har min bönpalsåkare bestämt sig för att skaffa mc kort :yoparty :D
 
Tack för en finfin runda! :tummenupp
Hoppas vi ses igen på vägarna!
 
Tack för en trevlig tur idag, man är ju helt lost utan arwe :)
Man gör sitt bästa för att försöka kollra bort er totalt. :D
vart en helt fenomenal runda ikväll. tack alla som var med å gasade. tur att arwe kom å styrde upp vägvalet :yoparty efter dena tur har min bönpalsåkare bestämt sig för att skaffa mc kort :yoparty :D
Kul, fler hojåkare i stan.
Matte: Jag väntar på när jag bara får åka med. :)
de va en riktigt rolig tur. :) blir nog fler gånger för mig.
Tycker jag nog du ska. :tummenupp
och det var som UNG hojåkare och inte som tjej jag menade att du körde bra (den där Pejo bara ska röra till saker och ting:näsblod )

Tack för en finfin runda! :tummenupp
Hoppas vi ses igen på vägarna!

Absolutly!:tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top