Västerås-åka

redigt trevligt,, det bästa med resan var att cruisa
genom skinnsbergs centrum, vilket ställe, ska lätt flytta dit, dom har allt en storstad behöver, pizza och systembolag (som om det skulle behövas där, hembrännarnas huvudstad),,,

enda jobbiga var autobahn mellan och fagersta,, iiinte så kul att åka strypt och se alla poffa iväg

menmen! torsdagstur?

nån som har koll på hur många mil det vart?

Riktigt kul och trevligt detta!
De va nog inte sista gången ni såg mig på en sån här runda!

Det vart ca 22 mil va? Grymt härliga vägar och bra mix mellan kruvigt och svepande / kuperat!

allt som allt jävligt roligt! :D
 
Jag och en polare är på imorgon! Jobbar till sex, men borde kunna vara där fem över.
Förslag på tur?
 
Själv är man precis hemkommen efter en maratonhelg med Maiden på Ullevi i lördags (helvete sicket tryck det var där då...samma konsert 10 dagar tidigare i fjollträsk var inte i närheten :D ) och ett par hårda dagar i Götet på det...och hemma mitt i natten.

Får se om man orkar vrida benet över millen idag, suget finns, men huvudet är inte riktigt med än.

/J
 
Ska försöka hinna skruva ihop hojen efter gårdagens äventyr på Gelleråsen (nädå det är inte så allvarligt som det låter, ska bara skiffta däck å skruva tillbaks lite orginalgrejor:rolleyes: )
 
Kom hem från Bulgarien vid 05-tiden så jag får se hur jag känner mig på eftermiddagen
 
Håhåjaja. 15-16 tappra krigar och ca 20 mil:yoparty . Nu blir det bums i säng för det blev bara 4-5h totalt i natt:huvet
dsc00803cd9.jpg
[/URL] [/IMG]

Tack Arwe för dom underbara vägarna:tummenupp
 
Kanonkväll med mycket folk men mina hjältar ikväll är r-matte och Findus :tummenupp, åker ifrån Göteborg nästan nonstopp för att svänga in på station tio över sex OCH åker med på onsdagskörningen MED packväskor :rock
 
:yoparty lätt grymt nice onsdagstur:tummenupp kul med så mycke folk .bra avslutning på en 3 dagars hojsemester:) bilder kommer i dagbokstråden om någon dag
 
kanon runda idag igen. far min tyckte det var hur kul som helst och kommer nog hänga på fler gånger :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top