Västerås-åka

Jag måste berömma aRWes förmåga att hitta vägar som "inte finns", vilket resulterade i en kanontur.
Däremot tycker jag inte att vi ska stå still så ofta. Det är ju uppenbart LIVSFARLIGT! :)

Dig känner jag igen sen den gamla goda TL tiden:yoparty

Ser att du också bytt upp dig. Twin ljudet är dock något som saknas.

Jooo, TL;en och dess ljud i all ära. Men jag tröttnade på att byta vevlager i tid och otid så det var läge att byta till nått mer stryktåligt :).

Jag måste berömma aRWes förmåga att hitta vägar som "inte finns", vilket resulterade i en kanontur.
Däremot tycker jag inte att vi ska stå still så ofta. Det är ju uppenbart LIVSFARLIGT! :)
Tackar!
Härmed beordras du att köra åttor runt oss andra när vi står still:pannkyss

onsdag imorgon. vädret ser ut att bli kanon. jag står garanterat på station kl 18 hoppas på lika mycke folk som föra gången.

onsdag imorgon. vädret ser ut att bli kanon. jag står garanterat på station kl 18 hoppas på lika mycke folk som föra gången.
Hhmmm, nu har man onsdagsturen att välja på, åka och kolla när motarderna kör på hässlö eller åka till barkarby... ole dole doff...

Jag kanske dyker upp med nyförvärvet, lär bekanta mig lite med den i lugna sansade former, så ni får allt vänta snällt på mig... :D

/J

Det ultimata vore ju om onsdagsturen var till just barkarby :) eh?

vilken hejdundrande åkning det vart :) tack alla för en trevlig kväll. nu sitter man här med en iskall öl å e helt slut :yoparty

redigt trevligt,, det bästa med resan var att cruisa
genom skinnsbergs centrum, vilket ställe, ska lätt flytta dit, dom har allt en storstad behöver, pizza och systembolag (som om det skulle behövas där, hembrännarnas huvudstad),,,

enda jobbiga var autobahn mellan och fagersta,, iiinte så kul att åka strypt och se alla poffa iväg

menmen! torsdagstur?

nån som har koll på hur många mil det vart?

Last edited:
Tack tack....

Sitter också med en kall pilsner och vill bara tacka för en trevlig tur i sommarvärmen :tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!