Västerås-åka

Jag måste berömma aRWes förmåga att hitta vägar som "inte finns", vilket resulterade i en kanontur.
Däremot tycker jag inte att vi ska stå still så ofta. Det är ju uppenbart LIVSFARLIGT! :)
 
Dig känner jag igen sen den gamla goda TL tiden:yoparty

Ser att du också bytt upp dig. Twin ljudet är dock något som saknas.

Jooo, TL;en och dess ljud i all ära. Men jag tröttnade på att byta vevlager i tid och otid så det var läge att byta till nått mer stryktåligt :).
 
Jag måste berömma aRWes förmåga att hitta vägar som "inte finns", vilket resulterade i en kanontur.
Däremot tycker jag inte att vi ska stå still så ofta. Det är ju uppenbart LIVSFARLIGT! :)
Tackar!
Härmed beordras du att köra åttor runt oss andra när vi står still:pannkyss
 
onsdag imorgon. vädret ser ut att bli kanon. jag står garanterat på station kl 18 hoppas på lika mycke folk som föra gången.
 
onsdag imorgon. vädret ser ut att bli kanon. jag står garanterat på station kl 18 hoppas på lika mycke folk som föra gången.
Hhmmm, nu har man onsdagsturen att välja på, åka och kolla när motarderna kör på hässlö eller åka till barkarby... ole dole doff...
 
Jag kanske dyker upp med nyförvärvet, lär bekanta mig lite med den i lugna sansade former, så ni får allt vänta snällt på mig... :D

/J
 
Det ultimata vore ju om onsdagsturen var till just barkarby :) eh?
 
vilken hejdundrande åkning det vart :) tack alla för en trevlig kväll. nu sitter man här med en iskall öl å e helt slut :yoparty
 
redigt trevligt,, det bästa med resan var att cruisa
genom skinnsbergs centrum, vilket ställe, ska lätt flytta dit, dom har allt en storstad behöver, pizza och systembolag (som om det skulle behövas där, hembrännarnas huvudstad),,,

enda jobbiga var autobahn mellan och fagersta,, iiinte så kul att åka strypt och se alla poffa iväg

menmen! torsdagstur?

nån som har koll på hur många mil det vart?
 
Last edited:
Tack tack....

Sitter också med en kall pilsner och vill bara tacka för en trevlig tur i sommarvärmen :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top