Västerås-åka

TJOHHHOOO hemma igen efter en underbar lellevecka. då var det onsdag snart igen tänkte ta en tur om min förkylning lagt sig skapligt och om vädret fortsätter som det gör idag. ses på station 1800.

Jag är på! (om vädret tillåter)

Skysst fik där i hallstahammar, hade inte varit där förut. Perfet tur om man bara vill ta en lite sväng efter jobbet.

Någon körning nu på onsdag?

/J - småklurar på att åka och kika på stollarna på Barkarby. :)

Någon körning nu på onsdag?

/J - småklurar på att åka och kika på stollarna på Barkarby. :)

Morrn i stugan! de va ja som kom tuffandes på en dunderkatt förra onsdagen :yoparty

Får se om jag hänger på ikväll, ska vara borta hela helgen så det skulle sitta fint med ett dussintal mil mer på mätaren :D

har även tagit oskulden på MC böter :huvet
Världens tillslag i hela västmanland och så klart man åker dit av en blå på båge...:va

tjo nu är man tilbax i stan å har tid att åka. är vädret bra imorgon blir det åka av. :)

Tjena,

Är de fint väder i morgon och om jag hinner, hänger jag gärna på om de går bra? Är färsking på MC och har inte samåkt mycket innan, hoppas de är ok =)

fan va nice ser ut att bli en hel hop med folk :yoparty då ses vi imrogon då hoppas fler en dom som skrivit dyker upp

Tja! Drar ni prick sex? Jag slutar kl. sex... Jaja, jag gör ett försök så får vi se om ni är kvar!

Ses!

Skysst tur idag. :tummenupp

Btw... har ett klart visir till en showei raid ligger hemma. Helt repfrit förutom lite skrapmärken på sidan vid infästningen, men inget som stör synfältet. Hade tänkt kasta det, med om någon här e i behov så hojta till så e det bara o tat.

Kul att det kom lite folk till onsdagskörningen nu när jag äntligen hade lite tid att åka med, eller leda rättare sagt för det var ingen som körde om mig på hela tiden.:)

Tack alla för en grym åktur ikväll! Kul att det var så många som va med.. :yoparty

/Robban

vart en kanontur idag grymt varmtå å skönt :)

bubba jag e intresserad av ett visir.

Skysst tur idag. :tummenupp

Btw... har ett klart visir till en showei raid ligger hemma. Helt repfrit förutom lite skrapmärken på sidan vid infästningen, men inget som stör synfältet. Hade tänkt kasta det, med om någon här e i behov så hojta till så e det bara o tat.

Det där var ju helnajs :D

Fresten, r_matte, heter du möjligtvis boström? Känner din bror.

Lite kluven till att sälja hojjen, men plugg = nudlar, inte ny hoj.

/Jens

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...