Världens sexigaste yrken i senaste Café

Det är ju precis vad det gör. Sjuksköterskan låg ju högst på listan, 120 högskolepoäng som leder till medicine kandidatexamen i omvårdnad. Sjuksköterskan är sexigast OCH akademiker!

Jag tror att du får ligga lite lågt med sådant så att du inte skrämmer bort killarna ;). Nu gissar jag - de killar som röstade på sjuksköterska har antagligen inte en aning om att det är någon högskoleutbildning utan tror att det är samma sak som undersköterka ungefär. Eller ännu hellre - killarna tror att de har att göra med en bimbo i sexig vit uniform. Såfort de luktar det minsta intelligens om en tjej lägger de benen på ryggen och springer till andra delen av Sverige och pustar ut. :D.

Borde inte däckkillar ligga högt upp på listan över världens sexigaste yrken, så säg?

MATTIAS
dacklagermattias.jpg

Inte direkt, å andra sidan är jag gravt heterosexuell så min åsikt räknas nog inte. Ta en liknande bild men med en person av kvinnlig typ i samma posering så får vi se.
Samma yrkesuniform också?

Inte direkt, å andra sidan är jag gravt heterosexuell så min åsikt räknas nog inte. Ta en liknande bild men med en person av kvinnlig typ i samma posering så får vi se.

Jasså, var det inte en tjej på bilden? :D

(det är ändå för långt till Rollers däck för mig, så jag behöver inte fjäska till mig rabatter)

Vart hamnar jag då? :va Fattig student som jobbar extra på ett snickeri? Självklart i blåställ :rolleyes:

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT