Världens sexigaste yrken i senaste Café

Läste att militärer var poppis också. men det var aftonbladets lista eller liknande :).. Tjejer på mcdonalds brukar faktiskt vara en hit ;)

2772138 Läste att militärer var poppis också. men det var aftonbladets lista eller liknande :).. Tjejer på mcdonalds brukar faktiskt vara en hit ;)
NEJ! Kan inte tänka mig ett osexigare yrke.. Skulle vara soppåkare då..

Nä McDonalds e farligt. .sist jag åt på på McD så hade tjejen i kassan gått till chefen och frågat efter mitt nr.. (brorsan jobba som chef) men de va några år sen

Intelligens och akademisk utbildning är sexigt hos en tjej... mycket sexigt :fakta.

Dock skall inte intelligens och utbildning förväxlas det går utmärkt att bara ha en av sakerna.....

Sjuksköterska är det helt klart bästa yrket, snygg smart och med överseende för att jag är miljöskadad när jag tittar på henne.....

Nä McDonalds e farligt. .sist jag åt på på McD så hade tjejen i kassan gått till chefen och frågat efter mitt nr.. (brorsan jobba som chef) men de va några år sen

Jag har hört historier om en kille som jobbade på Donken här i Varberg en gång.
Han kunde börja ragga på nån tjej som stod och beställde, sen gick han och frågade om han fick gå på "rast" en stund. Om han fick det så gick han in på toa med tjejen och kom ut en stund senare.

Gissa vad dom gjorde :tuttar

Dock skall inte intelligens och utbildning förväxlas det går utmärkt att bara ha en av sakerna.....

Självklart, utbildning och intelligens ska inte förväxlas (och gör en tjej det är hon per definition inte intelligent enligt min uppfattning).

Smaken är ju som baken... du får ju ett större utbud att sukta efter om du tycker att endera går utmärkt. Själv tycker jag att både intelligens och akademisk utbildning ska till för att komma högt upp på sexighetslistan :tummenupp.

Last edited:
Han kunde börja ragga på nån tjej som stod och beställde, sen gick han och frågade om han fick gå på "rast" en stund. Om han fick det så gick han in på toa med tjejen och kom ut en stund senare.

Historier, skrönor och myter....

Eller så är tjejerna i Varberg ett släkte för sig.... :va

De borde ju åtminstonde fått sin burgare "for free" då?? Eller gäller frasen "det finns inga gratisluncher" här också?? :va

Pissade kors?!

Självklart, utbildning och intelligens ska inte förväxlas (och gör en tjej det är hon per definition inte intelligent enligt min uppfattning).

Smaken är ju som baken... du får ju ett större utbud att sukta efter om du tycker att endera går utmärkt. Själv tycker jag att både intelligens och akademisk utbildning ska till för att komma högt upp på sexighetslistan :tummenupp.

Det är ju precis vad det gör. Sjuksköterskan låg ju högst på listan, 120 högskolepoäng som leder till medicine kandidatexamen i omvårdnad. Sjuksköterskan är sexigast OCH akademiker!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka