Världens sexigaste yrken i senaste Café

Händer är en viktig detalj på en sexig kille. :tummenupp

Så det sexigaste yrket måste ju vara något yrke där man använder händerna. Te x hantverkare med lite styrka i händerna. (Det ska ju kännas att det är en kille som håller i en å inte en tjej..) ;)

Händer är en viktig detalj på en sexig kille. :tummenupp

Så det sexigaste yrket måste ju vara något yrke där man använder händerna.
Jag använder händerna i mitt jobb, hela dagarna pekar jag på saker som ska repareras, svetsas, riktas, sättas upp, tätas, bytas osv. Räknas inte det? :gnissla

Jag använder händerna i mitt jobb, hela dagarna pekar jag på saker som ska repareras, svetsas, riktas, sättas upp, tätas, bytas osv. Räknas inte det? :gnissla

En pekare.?? :D , tror inte att någon tjej intresserar sig för en som låter andra göra jobbet....pekare..:D

Den där listan stämmer inte! Jag körde budbil i 2 år och var så gott som sexlös under den perioden :gråta

Nu sen ett år tillbaka sen jag började sälja snuskpryttlar så har saker och ting börjat rulla på igen och jag är numera mänslig igen :).

Den där listan stämmer inte! Jag körde budbil i 2 år och var så gott som sexlös under den perioden :gråta

Nu sen ett år tillbaka sen jag började sälja snuskpryttlar så har saker och ting börjat rulla på igen och jag är numera mänslig igen :).

ot: egen butik ?

Kan ju då tala om att som taxichaffis fick man både ett o annat skamligt erbjudande:D Tänk er själva lagom halvfulla brudar som misslyckats på krogen, då var ju då jag liksom sista halmstrået. Problemet var att då hade man förhållande:huvet

Kan ju då tala om att som taxichaffis fick man både ett o annat skamligt erbjudande:D Tänk er själva lagom halvfulla brudar som misslyckats på krogen, då var ju då jag liksom sista halmstrået. Problemet var att då hade man förhållande:huvet

Se det mer som att det var din räddning....brudar som raggar i en taxi för att dom ej blivit raggade på krogen...:skrämd

MM sant vi vet väl alla vad fyllehungern o fyllekåtheten kan ställa till med o inget man kan stoppa heller :D :D

Välkommen i klubben, man fick ju hör en hel del där :)

Men kvaliteten var ju inte direkt hög. De var ju de brudar som misslyckats på krogen och i snabbmatskön..

Café, det är väl tidningen man läser när man kommit från slitz och lumpen-stadiet? Ja ba undra asså

Jag tycker förövrigt frisörer är heta som helvet, speciellt hon som klippte mig idag, MILF!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT