Världens sexigaste yrken i senaste Café

Händer är en viktig detalj på en sexig kille. :tummenupp

Så det sexigaste yrket måste ju vara något yrke där man använder händerna. Te x hantverkare med lite styrka i händerna. (Det ska ju kännas att det är en kille som håller i en å inte en tjej..) ;)

Händer är en viktig detalj på en sexig kille. :tummenupp

Så det sexigaste yrket måste ju vara något yrke där man använder händerna.
Jag använder händerna i mitt jobb, hela dagarna pekar jag på saker som ska repareras, svetsas, riktas, sättas upp, tätas, bytas osv. Räknas inte det? :gnissla

Jag använder händerna i mitt jobb, hela dagarna pekar jag på saker som ska repareras, svetsas, riktas, sättas upp, tätas, bytas osv. Räknas inte det? :gnissla

En pekare.?? :D , tror inte att någon tjej intresserar sig för en som låter andra göra jobbet....pekare..:D

Den där listan stämmer inte! Jag körde budbil i 2 år och var så gott som sexlös under den perioden :gråta

Nu sen ett år tillbaka sen jag började sälja snuskpryttlar så har saker och ting börjat rulla på igen och jag är numera mänslig igen :).

Den där listan stämmer inte! Jag körde budbil i 2 år och var så gott som sexlös under den perioden :gråta

Nu sen ett år tillbaka sen jag började sälja snuskpryttlar så har saker och ting börjat rulla på igen och jag är numera mänslig igen :).

ot: egen butik ?

Kan ju då tala om att som taxichaffis fick man både ett o annat skamligt erbjudande:D Tänk er själva lagom halvfulla brudar som misslyckats på krogen, då var ju då jag liksom sista halmstrået. Problemet var att då hade man förhållande:huvet

Kan ju då tala om att som taxichaffis fick man både ett o annat skamligt erbjudande:D Tänk er själva lagom halvfulla brudar som misslyckats på krogen, då var ju då jag liksom sista halmstrået. Problemet var att då hade man förhållande:huvet

Se det mer som att det var din räddning....brudar som raggar i en taxi för att dom ej blivit raggade på krogen...:skrämd

MM sant vi vet väl alla vad fyllehungern o fyllekåtheten kan ställa till med o inget man kan stoppa heller :D :D

Välkommen i klubben, man fick ju hör en hel del där :)

Men kvaliteten var ju inte direkt hög. De var ju de brudar som misslyckats på krogen och i snabbmatskön..

Café, det är väl tidningen man läser när man kommit från slitz och lumpen-stadiet? Ja ba undra asså

Jag tycker förövrigt frisörer är heta som helvet, speciellt hon som klippte mig idag, MILF!

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka