Världens sexigaste yrken i senaste Café

Det är ju precis vad det gör. Sjuksköterskan låg ju högst på listan, 120 högskolepoäng som leder till medicine kandidatexamen i omvårdnad. Sjuksköterskan är sexigast OCH akademiker!

Jag tror att du får ligga lite lågt med sådant så att du inte skrämmer bort killarna ;). Nu gissar jag - de killar som röstade på sjuksköterska har antagligen inte en aning om att det är någon högskoleutbildning utan tror att det är samma sak som undersköterka ungefär. Eller ännu hellre - killarna tror att de har att göra med en bimbo i sexig vit uniform. Såfort de luktar det minsta intelligens om en tjej lägger de benen på ryggen och springer till andra delen av Sverige och pustar ut. :D.

Borde inte däckkillar ligga högt upp på listan över världens sexigaste yrken, så säg?

MATTIAS
dacklagermattias.jpg

Inte direkt, å andra sidan är jag gravt heterosexuell så min åsikt räknas nog inte. Ta en liknande bild men med en person av kvinnlig typ i samma posering så får vi se.

Jasså, var det inte en tjej på bilden? :D

(det är ändå för långt till Rollers däck för mig, så jag behöver inte fjäska till mig rabatter)

Vart hamnar jag då? :va Fattig student som jobbar extra på ett snickeri? Självklart i blåställ :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg