Världens fulaste hoj

The Man, The Machine och tankarna bakom den:


Han har inte rätt i allt han säger - men han tror på det i vart fall.

I vart fall sittpositionen stämmer bra med mitt SCV 100 Streamliner-projekt.

Om han hade valt en annan motor hade han sluppit sitta och bresa med ett topplock i vardera knävecket
 
Den skulle nog se ut betydligt bättre om man vinklade om kåpan så att "rutan" lutar bakåt mot som nu rak upp eller möjligen lätt framåt, detta är väl ytterligare ett exempel på när en annars snygg del monteras så den inte passar ihop med helheten. Är ju inte säkert att man kan vinkla om den utan att det då ser ut konstigt mot tanken.

Den är väl monterad fult så han kan ha roadbook o mindre risk för skada vid ofta förekommande vurpor.

Galgeeffekten finns ju alltid med rätt monterad kåpa
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Richa blickar framåt mot 70 år i branschen

Bike var på plats på Richa ...

Back
Top