Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Chrille skrev:2565826Du fattar ju inte varför vi reagerar. Jag håller med dig om att Krisskross kunde valt trevligare intressen men han skadar ingen när han sitter och leker med vapenfettet.
Du skadar folk, enligt egen utsago, bara för att du har en dålig dag. Eller så ljuger du som en häst travar vilket inte heller är helt ovanligt.
Att Du oroar dig för att KrissKross går lös är lite som om Knutbypastorn skulle säga att han oroades över snatterierna i vårt samhälle..
16årig kille i såval Tyskland som USA skjuter sina klasskamrater och sen sig själv bara helt plötsligt en dag. Ingen anade det och ingen såg det ens komma. Han var alltid intresserad av vapen dock...
Jaja, det behöver ju inte Christoffer göra såklart.
Prylar jag ett mongo som pajjade hela min lägenhet så kommer jag alltid känna att det var rätt gjort.
Om det är ovanligt att jag skulle ljuga? Nu tar du dig vatten över huvet. Du kan inte komma på en enda gång jag ljugit mer än 1a aprilskämt jag dragit här för jag ljuger inte.
Jag oroar mig inte egentligen över Christoffer men jag vill bara retas lite för hans intresse är för mig skrattretande. Lika fjantigt som att hoppa runt i pyjamas och sparka på varandra tills vi blir medvetsklösa antar jag. Nu har jag inte gjort detta på över 2 år för min lilla skallskada med mera, men man kommer väl tebax nån dag.