Välj en av två-leken

mhh

Tummen mitt i handen
Gick med
25 Feb 2008
Ort
Luleå,
Hoj
Yamaha R1 -05
Kräkas..

Klota varje ny cykel du sätter dig på eller köra trabant resten av livet
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Kräkas..

Klota varje ny cykel du sätter dig på eller köra trabant resten av livet

Farligt att klota så jag tar det säkra före det osäkra och åker trabant... (stod pw50 först...)

Gänga Bridget the midget eller Mona sahlin 1 gång om dagen i en månad.

Ädit: Fick inte skriva K ordet..
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Farligt att klota så jag tar det säkra före det osäkra och åker trabant... (stod pw50 först...)

Gänga Bridget the midget eller Mona sahlin 1 gång om dagen i en månad.

Ädit: Fick inte skriva K ordet..

Vadå får man inte skriva ******?

Mona Sahlin

Ett steg framåt eller två steg bakåt?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Vadå får man inte skriva ******?

Mona Sahlin

Ett steg framåt eller två steg bakåt?

två steg bakåt..


En årsinkomst på över millen, svällande pex, strandhus i Malibu, sjuka skillz på allt man tycker är kul.

eller

nerskiten i en aspestkåk i Tärnsjö då det ringer och doktor Ivanov presenterar de utbud av kroniska sjukdomar provresultaten visade.
 

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Ort
Alnarp
Hoj
VFR 750F
två steg bakåt..


En årsinkomst på över millen, svällande pex, strandhus i Malibu, sjuka skillz på allt man tycker är kul.

eller

nerskiten i en aspestkåk i Tärnsjö då det ringer och doktor Ivanov presenterar de utbud av kroniska sjukdomar provresultaten visade.

"En årsinkomst på över millen, svällande pex, strandhus i Malibu, sjuka skillz på allt man tycker är kul." Iofs kan man ju drabbas av tristess, men den riskan jag nog ta.:rolleyes:

Gran eller Tall?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
"En årsinkomst på över millen, svällande pex, strandhus i Malibu, sjuka skillz på allt man tycker är kul." Iofs kan man ju drabbas av tristess, men den riskan jag nog ta.:rolleyes:

Gran eller Tall?

Gran.

Ettan Eller tvåan? :hihi
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
is i räva!


Bajs i ögat eller ögat i röven ?

Brunöga har man redan.


få båda nyckelbenen intryckta av en ryss med starka tummar eller huden på skallen avblåst med högtrycksluft så den hänger bak som på en huvtröja?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Brunöga har man redan.


få båda nyckelbenen intryckta av en ryss med starka tummar eller huden på skallen avblåst med högtrycksluft så den hänger bak som på en huvtröja?

Nyckelben är onödiga

Ha jättelätt för att svettas och bo på ett jättevarmt ställe eller vara lättfrusen och bo på ett rätt kallt ställe?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Nyckelben är onödiga

Ha jättelätt för att svettas och bo på ett jättevarmt ställe eller vara lättfrusen och bo på ett rätt kallt ställe?

kall o frusen, finns ju kläder osv.


En varm vårtur (på hoj) med grus och älgar, eller en kall sommartur utan grus och älgar
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Kall sommartur

Gå 4 ronder mot K1-mästaren i tungvikt eller cykla omkull naken på en grusig asfaltsväg?
K1-mästaren! Han har inte en chans mot mig. Hade jag inte varit så bra på att slåss hade jag valt att cykla omkull eftersom du inte skrev hur fort man måste cykla. :)

Varje gång du ska någonstans till fots så är du tvungen att:
1, göra kullerbyttor hela vägen sjungandes på Tommy tycker om mig av Carola, eller
2, klä av dig naken och snurra 20 varv för varje meter.

Motivera!
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
K1-mästaren! Han har inte en chans mot mig. Hade jag inte varit så bra på att slåss hade jag valt att cykla omkull eftersom du inte skrev hur fort man måste cykla. :)

Varje gång du ska någonstans till fots så är du tvungen att:
1, göra kullerbyttor hela vägen sjungandes på Tommy tycker om mig av Carola, eller
2, klä av dig naken och snurra 20 varv för varje meter.

Motivera!

Göra kullerbyttor, det är mindre pinsamt i längden. Jag lär ju knappast gå många meter i resten av mitt liv heller om det nu är ett måste. Jag lär ju skaffa en rullstol.

1. Alltid pissnödig
2. När du blir bajsnödig så blir du alltid superbajsnödig, den där känslan man får när man vet att det är nånting riktigt illaluktande med dålig konsistens som bara måste ut för det gör ganska ont. Den där känslan man få när man är så bajsnödig att man sitter kvar i bilen i en minut istället för att rusa in på toan för man är rädd att man skiter ner sig när man ställer sig upp. Det är dock alltid bara när du är bajsnödig som det blir så, alternativ ett är konstant.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top