Välj en av två-leken

det är ju i princip att välja mellan en gayporrfilm och jackass så jag tar tveklöst teo med krillen (jackass):tummenupp

Krillen ska fyllas på med en stor spruta så man känner hur det burrar i ögonloben när de håller på och kn-llar eller va fan det nu är krill gör.

ok, här är en för killarna: plastikoperera in feta siliconpattar på sig själv (:tuttar) eller få besök av en sån där liten fisk med hullingar som simmar in i urinröret (:näsblod).

Fisken i pillefjongen. Det är nog ändå det roligaste han fått vara med om på länge jallafall.

Fylla bihålorna med kolsyreis eller flå fötterna och stampa runt i en myrstack?

Fylla bihålorna :bihåleinflammation

Men eftersom vi är inne på spåret:

A, Trycka in en glasstav i "pillefjongen" och krossa nämda glasstav medelst ett hopp av en zigenar-dvärg mot en träbänk.

Eller

B, Tatuera ögongloben rosa.

B. tatuera ögongloben rosa.. alltid velat tatuera mig men aldrig blivit av...

1. Bli snuskigt rik men amputera bort din penis(såklart bedövat :) )
2. Få vilken brud du vill, men i all evighet bo så fattig att du måste prostituera och tigga ute på gatorna.

Fylla bihålorna :bihåleinflammation

Men eftersom vi är inne på spåret:

A, Trycka in en glasstav i "pillefjongen" och krossa nämda glasstav medelst ett hopp av en zigenar-dvärg mot en träbänk.

Eller

B, Tatuera ögongloben rosa.

Ah, nu är vi inne på utpressarmetoder:näsblod

Tattuera ögat!

Sova hängandes i krokar genom hälsenorna rästen av livet eller äta en frukost varje morgon bestående av en skål snor i vilken man rört ner 1-2 dl skäggstubb från rakapparaten?

Sova hängandes i krokar genom hälsenorna rästen av livet eller äta en frukost varje morgon bestående av en skål snor i vilken man rört ner 1-2 dl skäggstubb från rakapparaten?
Hänger man i krokarna endast när man ska sova eller tela tiden?

Nä bara när man sover. Det vore ju helt sjukt att hänga i hälsenorna hela dagarna, eller hur?

Ja det vore fan konstigt på riktigt. Jag väljer nog hälsenorna, man kanske vänjer sig.

Att lyssna på valfri låt av Håkan Hellström en timme varje dag resten av livet eller bli kastrerad a´la lägga-kulorna-mot-ett-iskallt-betonggolv-som-krossas-av-en-stor-jävla-slägga ?

Ah, nu är vi inne på utpressarmetoder:näsblod

Tattuera ögat!

det var egentligen inte din tur men jaja:fakta

Ja det vore fan konstigt på riktigt. Jag väljer nog hälsenorna, man kanske vänjer sig.

Att lyssna på valfri låt av Håkan Hellström en timme varje dag resten av livet eller bli kastrerad a´la lägga-kulorna-mot-ett-iskallt-betonggolv-som-krossas-av-en-stor-jävla-slägga ?

hellström, lätt. kan fördriva timmen med nåt annat ännu tråkigigare med honom i bakgrunden så är det över sen.

bli knullad av hamrén i röven och därefter låta sin flickvän suga hans kuk ren eller själv knulla hamrén i röven bara för att därefter låta flickvännen suga ens egen kuk ren?:va

Last edited:
Jag hade klivit på och sen blivit avsnaskad av tjejen :snaskakotte

Få en mille och en het brud över natten eller få tusen spänn?

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti