Välj en av två-leken

Göra kullerbyttor, det är mindre pinsamt i längden. Jag lär ju knappast gå många meter i resten av mitt liv heller om det nu är ett måste. Jag lär ju skaffa en rullstol.

1. Alltid pissnödig
2. När du blir bajsnödig så blir du alltid superbajsnödig, den där känslan man får när man vet att det är nånting riktigt illaluktande med dålig konsistens som bara måste ut för det gör ganska ont. Den där känslan man få när man är så bajsnödig att man sitter kvar i bilen i en minut istället för att rusa in på toan för man är rädd att man skiter ner sig när man ställer sig upp. Det är dock alltid bara när du är bajsnödig som det blir så, alternativ ett är konstant.

Alternativ 2 har jag redan (Dyngskött kallas det i värmland, tar man ett kliv till så skiter man på sig) så jag väljer 1 som omväxling :D

Sitta i naken i ett träd och hälla kallt te på pungen eller pilla in en grankotte i rektatet?

Naken i ett träd, kan ju bli en helkväll för tusan.

1, Alltid ha stödhjul på din hoj.

eller

2, Aldrig mer åka mc.

Naken i ett träd, kan ju bli en helkväll för tusan.

1, Alltid ha stödhjul på din hoj.

eller

2, Aldrig mer åka mc.

Väljer stödhjul, sätter dom på 125an, sen säljer jag den och kör med 750n :D :)

Kramas med gudrun schyman eller med en brunstig grävling som tänder på dina näsborrar

Grävlingen, alla dagar i veckan..

Åka hoj eller mumsa mus?

som att mumsa mus skulle vara nåt bra?:va odören påminner om delihyllan i någon av östermalms saluhallar där det vankas läkerheter från havens djup.
Självklart väljer Jag ju det då. Hoj tjör man ju jallafall.

Att samliga extremiteter på kroppen slår ut och in i sin fulla rörelsebana samtidigt eller att man bara kan kominusera med lukter?

som att mumsa mus skulle vara nåt bra?:va odören påminner om delihyllan i någon av östermalms saluhallar där det vankas läkerheter från havens djup.
Självklart väljer Jag ju det då. Hoj tjör man ju jallafall.

Att samliga extremiteter på kroppen slår ut och in i sin fulla rörelsebana samtidigt eller att man bara kan kominusera med lukter?

Lukter :tummenupp

Skita eller pissa

Biltema

Visa dina känslor på ett extremt överdrivet sätt.

eller

Förlora förmågan att "känna" känslor (lycka, sorg e.tc)

Alt. 1... Skulle vara tråkigt att inte känna nånting :va

Skid- eller solsemester?

skidsemester på sommaren och solemester på vintern:tummenupp

du trampar i en hundskit. det stinker så jävla illa att folk omkring dig tror att du skitit på dig. vad gör du?

alternativ ett: går ut och slänger skon i närmsta soptunna och går barfota eller med enbart en sko resten av dagen.

alternativ två: går in på toa och försöker "diska" skon medelst tvål, vatten och pappershanddukar. detta tar dock inte bort lukten helt.

du trampar i en hundskit. det stinker så jävla illa att folk omkring dig tror att du skitit på dig. vad gör du?

alternativ ett: går ut och slänger skon i närmsta soptunna och går barfota eller med enbart en sko resten av dagen.

alternativ två: går in på toa och försöker "diska" skon medelst tvål, vatten och pappershanddukar. detta tar dock inte bort lukten helt.
Tvåan lätt! Jag skiter väl i om min sko luktar skit.

Välj!
1. Ditt skinn lyser lika starkt som solen. Natt blir till dag där du är.

2. Det låter konstant som en jetmotor från dig. Ljudet är lika kraftigt som från en riktig jetmotor.

Motivera!

Tvåan lätt! Jag skiter väl i om min sko luktar skit.

Välj!
1. Ditt skinn lyser lika starkt som solen. Natt blir till dag där du är.

2. Det låter konstant som en jetmotor från dig. Ljudet är lika kraftigt som från en riktig jetmotor.

Motivera!

Jetmotorn! Fatta att åka på biblioteksturné sen :D

Bli servad på pungen av ett fabriksnytt 5-stjärnigt STIGA pingisrack av en RR förare i som kommer i 300km/h
eller
fallskärmshopp utan fallskärm och landa på toppen på Cheops pyramiden med rektum först?
Motivera!

Tar serven och chansar på att föraren missar i 300 :)

Vilket av följande djur skulle du äta (du måste själv tillaga det, djuret är levande)
1. En stor kackerlacka
2. En söt liten kattunge

Last edited:
kattunge, kött som kött.

aldrig mer få köra hoj eller aldrig mer få orgasm?

Last edited:
Vad säger man om den då?
Väljer nog orgasmen, du hinner ju kvinnorna med oxå*S*

Brunett eller blondin?

Vad säger man om den då?
Väljer nog orgasmen, du hinner ju kvinnorna med oxå*S*

Brunett eller blondin?

Jag svarar Blondin :tuttar :D

Om du ska jobba på samma ställa i ett års tid, vad väljer du (utgår ifrån min egen lön)

1. Ett riktigt roligt jobb men risigt betalt (16´före skatt)
2. Ett tråkigt jobb men fint pröjs (32´före skatt)

Ett tråkigt jobb med fint pröjs! Särskillt när det bara gäller ett år.
Då kan man ju ha roligt på fritiden i stället :tummenupp.

Vem är du? Austin powers eller Lucky Luke? :wiggle

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...