Välj en av två-leken

TopCat

Kvalar till Bukakke-SM.
Gick med
12 Aug 2005
Ort
Skogsbyn
Hoj
Såld på måndag, klotad på tisdag...
Jag väljer fan villan! Det hade varit rätt kul tror jag!

Snaska Dan Bäckmans balle eller en hamsterballe?

som sagts tidigare, djur är söta, alltså hamstern...

Slicka kurran på Margret Thatcher under en riktigt läskig period med bruna klumpiga flytningar eller bli påsatt i krysset av Tore Skogman iklädd grisdräkt?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
som sagts tidigare, djur är söta, alltså hamstern...

Slicka kurran på Margret Thatcher under en riktigt läskig period med bruna klumpiga flytningar eller bli påsatt i krysset av Tore Skogman iklädd grisdräkt?


Helvete, du får inte skriva sånna saker, nu får jag spendera hela dagen med att försöka torka bort allt te ur mitt tangentbord :mad: :huvet

:rolleyes:



Jag tar nog Tore Skogman, man slipper iallafall känna smaken av honom i munnen :gnissla :näsblod förhoppningsvis



Äta en rutten julskinka från 1998 insmörjd med Margret Thatchers ovan nämnda bruna flytningar

eller

Slicka en gris med flytningar i form av bruna illaluktande små Margret Thatcher
i 4 timmar utan avbrott ?
 

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha R6 -01
Helvete, du får inte skriva sånna saker, nu får jag spendera hela dagen med att försöka torka bort allt te ur mitt tangentbord :mad: :huvet

:rolleyes:



Jag tar nog Tore Skogman, man slipper iallafall känna smaken av honom i munnen :gnissla :näsblod förhoppningsvis



Äta en rutten julskinka från 1998 insmörjd med Margret Thatchers ovan nämnda bruna flytningar

eller

Slicka en gris med flytningar i form av bruna illaluktande små Margret Thatcher
i 4 timmar utan avbrott ?


Julskinkan :(


-> spela schack en hel dag med gudrun schyman eller jobba som dominobrickmålare på julafton? <-
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Måla Dominobrickor....

Svampirritation på kewken eller hemorrojder?

Svampirritationen, för då kan jag bara kapa av kuken så är problemet löst.


Vara tvungen att sjunga och dansa minst 90 timmar i veckan,
eller ditt huvud roterar konstant med ca ett varv/sekund, lyser och låter som en siren för all framtid?

(Glöm inte att motivera ditt val!!!)
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vara tvungen att sjunga och dansa minst 90 timmar i veckan,
eller ditt huvud roterar konstant med ca ett varv/sekund, lyser och låter som en siren för all framtid?

(Glöm inte att motivera ditt val!!!)

Roterande huvud! Dansa är ju fysiskt ansträngande.
Fast om man måste sjunga och dansa 90 timmar i veckan så kan man ju i och för sig tjäna en hel del pengar. Om man är bra på det vill säga.

Jag tar sjunga och dansa:tummenupp'


Gå 4 mil om dagen eller bara få köra hoj 37 mil om året?
 

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Ort
I Sverige!
Hoj
Suzuki GSXR 1000
Gå 4 mil om dagen eller bara få köra hoj 37 mil om året?
Lätt väljer jag att bara få köra hoj 37 mil om året. Det är nog inga problem att hitta en annan rolig hobby att slänga ut enorma pengasummor på. Att gå i åtta timmar per dag resten av mitt liv verkar lite jobbigt att hinna med om man dessutom har ett jobb 40 timmar i veckan.

Varje gång du träffar en människa måste du först av allt säga "Smaka på min knogmacka!" och slå dem i magen
eller vara tvungen att brotta ner dem och slicka dem i ansiktet i minst två minuter.

Det gäller alltså bara människor du träffar och alltså inte alla människor som du ser. Varje gång du ser en människa du känner, någon som du ska prata med eller någon som pratar med dig måste du alltså göra detta. Du får dessutom inte förklara för någon varför du gör det. Om någon frågar dig varför måste du utföra handlingen på den människan igen.


(Glöm inte att motivera ditt val!!!)
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Slå i magen, fyfan för att slicka alla äckliga människor man möter i ansiktet, det går nog fan mer hem hos tjejerna att slå dom i magen också, tjejer verkar ju dras till idioter.

Äta nånting som är sjukt gott men rätt så fettbildande resten av livet eller nånting som smakar riktigt riktigt dåligt men är nyttigt resten av livet.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Slå i magen, fyfan för att slicka alla äckliga människor man möter i ansiktet, det går nog fan mer hem hos tjejerna att slå dom i magen också, tjejer verkar ju dras till idioter.

Äta nånting som är sjukt gott men rätt så fettbildande resten av livet eller nånting som smakar riktigt riktigt dåligt men är nyttigt resten av livet.

Något gott såklart! Finns ju fettsugning och träning!:tummenupp



Ligga med en blind kinesisk man på 87 bast i 6 timmar.

Eller:

Suga på en guldfisk hela tiden varje dag i 2 veckor ?
 

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Vulcan S
guldfisk

Jobba som teoretisk extraförare för Rossi med vetskapen om att du antagligen aldrig kommer få köra och därmed får du inte heller köra hoj någonstans eller köra hoj privat bara på gata med en hoj som alltid går MAX skyltens hastighet
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
guldfisk

Jobba som teoretisk extraförare för Rossi med vetskapen om att du antagligen aldrig kommer få köra och därmed får du inte heller köra hoj någonstans eller köra hoj privat bara på gata med en hoj som alltid går MAX skyltens hastighet

Hmm, denna var svår...
Tar nog jobbet som extraförare, man blir rätt så känd och har råd att köpa feta/snabba bilar att stilla abstinensen med :) :D
Sen så finns ju chansen att få köra M1an


Suga kuk eller bli påsatt i röven?
 

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki Vulcan S
okaj, påsatt i röven under livshotande tvång och hög promillehalt, de andra hade jag aldrig klarat oavsett situation

okej, gå klädd som han den långa "kebaben" i al fadji o co eller gå runt i militärens m56 ställ resten av livet??
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
okaj, påsatt i röven under livshotande tvång och hög promillehalt, de andra hade jag aldrig klarat oavsett situation

okej, gå klädd som han den långa "kebaben" i al fadji o co eller gå runt i militärens m56 ställ resten av livet??

M56 resten av livet.

Skära upp läppen på ett papper och dra i sär halvorna så det ser ut som när man öppnar upp en mandarinkyfta eller fylla ena ögat med krill?
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
M56 resten av livet.

Skära upp läppen på ett papper och dra i sär halvorna så det ser ut som när man öppnar upp en mandarinkyfta eller fylla ena ögat med krill?

Skära sig i läppen med ett papper är nog fan något av det värsta jag vet :näsblod

Nu snackar vi sån krill som valar äter va!? Jag häller upp fullt i ögat :yoparty



Äta 4 kilo gammalt skämt maskätet rått kött från en älg, eller snaska i sig en kebabrulle med massa "vitlöksås" som garanterat innehåller 90 % sperma, sammanlagt ca 3 dl.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Äta 4 kilo gammalt skämt maskätet rått kött från en älg, eller snaska i sig en kebabrulle med massa "vitlöksås" som garanterat innehåller 90 % sperma, sammanlagt ca 3 dl.

Tveklöst sperma, det är säkert ändå gott bara de resterande tio procenten är vitlök.

Flytta på dig eller säga åt nån annan att flytta på sig?
 

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Ort
Nässjö
Hoj
R6 -08
Eftersom jag är diplomatiskt lagd så, flytta på mig :)


Vara konstant bakfull hela livet utan att ha druckit eller _alltid_ vara tvungen att vara ärlig.
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Ärligheten...

Aldrig mer köra mc eller konstant leva i mc-stälet utan möjlighet att ta av det för att skita eller duscha. Hjälm skall ständigt bäras också.
 

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Ort
Bonnahult
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Aldrig mera köra Mc.

Titta på när Limez blir påsatt av Thore Skogman eller titta på när Teo fyller ögat med krill?

Motivera!!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Aldrig mera köra Mc.

Titta på när Limez blir påsatt av Thore Skogman eller titta på när Teo fyller ögat med krill?

Motivera!!

det är ju i princip att välja mellan en gayporrfilm och jackass så jag tar tveklöst teo med krillen (jackass):tummenupp

ok, här är en för killarna: plastikoperera in feta siliconpattar på sig själv :)tuttar) eller få besök av en sån där liten fisk med hullingar som simmar in i urinröret :)näsblod).
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top