Väldigt OT (katt)

shoei

^_-
Gick med
19 Jul 2003
Hoj
R1-03 såld
Är på jakt efter en kattunge och det visade sig inte vara det lättaste... det brukar ju i allänhet vimmla av dom... men så fort man bestämt sig för att skaffa en så finns det inte en enda :7peta

Så jag tänkte att jag kunde fråga här om det är någon som har eller känner någon som har en till salu? En vanlig bondkatt ska det vara..

MVH :corn

shoei skrev:
Är på jakt efter en kattunge och det visade sig inte vara det lättaste... det brukar ju i allänhet vimmla av dom... men så fort man bestämt sig för att skaffa en så finns det inte en enda :7peta

Så jag tänkte att jag kunde fråga här om det är någon som har eller känner någon som har en till salu? En vanlig bondkatt ska det vara..

http://www.katthemmet.nu/ :tummenupp

shoei skrev:

Har en du kan få.. :) 8veckor gammal..

jaså? Vad är det för nån då? Vill helst ha en tigerrandig, grå/svart ( en sån där whiskaskatt du vet :tummenupp )

Hata katter! Fick hela mitt tak och motorhuv sönderrepat av grannens katt som tycker om att lägga sig på min bil varje natt! Sa till ägaren lite fint att han kunde hålla katten borta från bilparkeringen men då bara skrattar han och säger så är ju katter i sin natur!? Va fan man kan ju inte kräva att han ska betala omlackering heller för då dör han väl av skratt!?
Nä nästa gång jag får tag i katten ska ja kasta den i soptunnan,där hör den hemma!
OT och aggresivt men blir så förbannad!

Maxxi skrev:
Hata katter! Fick hela mitt tak och motorhuv sönderrepat av grannens katt som tycker om att lägga sig på min bil varje natt! Sa till ägaren lite fint att han kunde hålla katten borta från bilparkeringen men då bara skrattar han och säger så är ju katter i sin natur!? Va fan man kan ju inte kräva att han ska betala omlackering heller för då dör han väl av skratt!?
Nä nästa gång jag får tag i katten ska ja kasta den i soptunnan,där hör den hemma!

Då kommer jag personligen dit och lyfter ur katten och ersätter den med dig istället, där du hör hemma. Om du har en unge som ritar på tapeterna, slänger du den också i soptunnan? Men visst ska ägaren ställa upp med försäkringspengar, inget snack, men du ska inte hämnas på katten iaf.

shoei skrev:

Glömde ju nästan. På blocket brukar det finnas massvis av katter!

Maxxi skrev:

Lite brödsmulor och fågelmat på grannens bil så kommer fåglarna fram. Sen får han ägna nästa dag åt att torka bort fågelskit.

Hade en polare som satt och matade måsar på parkeringen under ett bilshow och jag kan ju säga att ägarna till bilarna omkring blev inte glada när dom kom tillbaka. :D

Wiseguy skrev:
Lite brödsmulor och fågelmat på grannens bil så kommer fåglarna fram. Sen får han ägna nästa dag åt att torka bort fågelskit.

Hade en polare som satt och matade måsar på parkeringen under ett bilshow och jag kan ju säga att ägarna till bilarna omkring blev inte glada när dom kom tillbaka. :D

Hahah det är humor! :rofl

Dee_cati skrev:
Då kommer jag personligen dit och lyfter ur katten och ersätter den med dig istället, där du hör hemma. Om du har en unge som ritar på tapeterna, slänger du den också i soptunnan? Men visst ska ägaren ställa upp med försäkringspengar, inget snack, men du ska inte hämnas på katten iaf.

Nä inte så ordagrannt menar jag inte! Men känns lite jävligt när han hånflinar mig i ansiktet när hans katt repat in till grundlacken på min nyinköpta bil!

shoei skrev:

Pm:a mig ditt nummer så vidarebefordrar jag det till en bondkatts ägare i sthlm som har 6 kattungar.
Är inte hundra på hur många hon har kvar, men får jag ditt nummer så ringer hon upp.
//Tobbe

Maxxi skrev:
Nä inte så ordagrannt menar jag inte! Men känns lite jävligt när han hånflinar mig i ansiktet när hans katt repat in till grundlacken på min nyinköpta bil!

Gigantisk katt? Italiensk bil?

Nope kan lova att det inte är särskilt svårt att repa en bil så grundlacken syns. Testa att ta en nyckel och dra lätt över motorhuven på din bil så får du se. Och nej ingen italienare en härlig saab 9-3.

Är det en Opel vectra eller en nyare 9-3?

//jaG

Maxxi skrev:
Nope kan lova att det inte är särskilt svårt att repa en bil så grundlacken syns. Testa att ta en nyckel och dra lätt över motorhuven på din bil så får du se. Och nej ingen italienare en härlig saab 9-3.

Vill du ha en Whiskaskatt? Då ska du köpa en Brittisk korthår, blue spotted tubby. Alltså en raskatt, jag har 2st, de kostar iofs lite mer än en vanlig europeisk korthår (bondkatt även kallat =) ) 5000:- per styck kostar de. Men jag kan lova att du får en jävligt rolig katt för pengarna! Kolla på www.brittringen.se

Ok, jag vet, jag är nördig som diggar katter, men jag gillar djur mer än jag gillar människor. Djur startar inga krig & bråkar inte om olika religioner mm.

X-up

Vi har två perserkatter över. Söta men inte så smarta. Jävla jobb med borstandet, men de är värda 8000 styck. Bortskänkes. Någon?

Maxxi skrev:

:dummer

äru helt jävla dum i huvet eller?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back