.... Vore det så svårt att hitta tillräckligt många annonsörer till
www.roadracing.se ....
JA. Vad är det som är så svårt att förstå?
.. Se hur bra Swedie har lyckats med sporthoj.com - roadracing.se har ju förutsättningar att bli ytterligare en välbesökt sajt .....
Jovisst. Speciellt minns vi HUR Swedie har lyckats med SH.com. Vi som orkar minns även den totala majoritet som fanns EMOT att roadracing.se skulle bli något som påminde som SH.com Det finns en hel del krav från andra hållet också...
... Jag arbetar redan ideellt för Röda Korset och för övrigt så är ni ju redan ett par pigga typer som har tagit på er ansvaret för roadracing.se - bara att kavla upp ärmarna således. Lycka till!
Innebär det att du tagit på dig ansvaret för Röda Korset eller att du valt att hjälpa till så mycket du har tid, lust och möjlighet till? Med ditt resonemang så borde du då rimligtvis se dig om i världen och skämmas som inte sköter ditt ansvar???
....
Fattar inte varför vissa blir så defensiva, särskilt de som inte är direkt inblandade... .....
Det hela är rätt enkelt. NT beter sig som en skitstövel mot jP och Jannica och jag tycker det är provocerande. Alla med ett par år på SH vet att han påpekar saker som han redan vet allting om.
Sen är jag extremt oense med hans grundläggande resonemang att sajten ska nå en viss nivå annars är den inte värd att drivas. Jag anser snarare man ska vara tacksam för det man får och vill man ha mer får man bidra eller gå någon annanstans.
Jag tycker att bike.se är rätt kass, men inte fan klagar jag här på SH om den en gång i månaden. TROTS att det inte är en ideell driven sajt. Jag ger bara fan i att gå dit...
Däremot anser jag inte att det är förbjudet attkomma med kritik, men det kan skötas mycket snyggare än Nytekniks babbel.
Sandströms fotbolls-paralleller har vi också hör förut och jag kan inte för mitt liv förstå relevansen.
Det tror jag alla som kör är medvetna om men det hade ju varit bra info från Svemos officiella sajt att visa hur många uppklassningspoäng respektive förare skrapat ihop. .......
Det där är inte så enkelt som det låter. Vi kollade en hel del på det...2003? och man ska försöka komma ihåg att som b-förare får du tillgodoräkna dig resultat från SO, SM och rena b-tävlingar när du ska klassas upp. Som förare bör man ju kunna ta ansvar för sin egen uppklassning genom att helt enkelt sammanställa sina egna resultat för att se om det godkänns av Svemo.
Under den tiden jag körde så hörde jag aldrig talas om att någons uppklassning var ett fall för enstaka poäng hit och dit. det är mer en typ av riktvärde bara.
Är en SM-rookie-tabell så viktig kan den ju lika gärna ligga här på SH? Ett felaktigt poäng hit eller dit spelar ingen roll och jP får tid att koncentrera sig på viktigare saker.