Totalerna finns ju. Gå till respektive klass i högerkanten så finns det en länk till totalställningen.
Oops, trovärdighet nolla på mig. Jag försökte verkligen men hitta inte. Jag håller tyst istället

EDIT/

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Totalerna finns ju. Gå till respektive klass i högerkanten så finns det en länk till totalställningen.
Trevligt med kreativa förslagJag tror det skulle gynna samtliga om man försökte få SM serien lite enhetligare.
- En serieavgift som skulle kunna gå till administration (rr.se mm).
- Serieanmälda förare får rabatterat pris så att det blir fördelaktigt att köra alla 5 deltävlingar. De får dessutom förtur om det är fler anmälda an banan klarar i en grupp/klass. Dessutom blir de publicerade på rr.se.
- Tidschema och klasser standardiseras för förhoppningsvis enklare arrangemang.
- Arrangörer förbinder sig att bidra med i förhand specificerad information till tex. rr.se. (att söka information eller ta fram den i efterhand är tidskrävande).
- Information som "skiss över klassuppställning i depån " skall bifogas inbjudan (jag tror inte att så många ställer sig fel bara för att jävlas, fanns informationen tillgänglig skulle det bli bättre ordning).
Upptäckte att jag kanske halkat en aning från ämnet i tråden men de kanske man kan ha överseende med då jag ju löst alla problem, eller?
Ska sajten bara vara ett formulär?Nu blev det lite fel va, roadracing.se är ju siten man anmäler sig till SM.
Har du läst eller tittat på sajten....Ska sajten bara vara ett formulär?
![]()
Lite konstigt att man inte har tabeller för två av de största klasserna...EDIT/Det är jag som är för rookie-skadad. Kollade bara efter rookietabeller...
Lite konstigt att man inte har tabeller för två av de största klasserna...
Kanske för att ni inte tävlar om poäng som i SM, finns ju liksom ingen serie elelr tabell att "vinna", utan om individuella poäng.3103502Lite konstigt att man inte har tabeller för två av de största klasserna...
Dessutom är korpen skitstort men inte finns det tabeller för det på SVFFs hemsida.![]()
Hur mycket roadracing e d att hålla reda på i landet igentligen! Så visst ska alla klasser vara representerade i tabellform...![]()
Men är det inte just sådan verksamhet man skulle flytta fokus från för att kunna lägga energi på att hålla resultaten för varje klass uppdaterade?Den som känner sig sugen att hjälpa till ideellt är mer än välkommen att hojta till. Vi behöver folk som skriver om tävlingarna, som kan bidra med bilder, som kan skriva andra artiklar etc
Men är det inte just sådan verksamhet man skulle flytta fokus från för att kunna lägga energi på att hålla resultaten för varje klass uppdaterade?
Rolighetsfaktorn spelar in här.Men är det inte just sådan verksamhet man skulle flytta fokus från för att kunna lägga energi på att hålla resultaten för varje klass uppdaterade?
Säkert. Men jag tror nog att majoriteten är mycket intresserade av att kunna se fullständiga och gärna detaljerade resultat på RR-SM´s egen sajt. Eller?...att sitta och traggla med listor är tråkigt och om det blir fel så blir det ett jävla liv på nätet.
Ställ inte krav på andra om du inte vill göra det själv.Säkert. Men jag tror nog att majoriteten är mycket intresserade av att kunna se fullständiga och gärna detaljerade resultat på RR-SM´s egen sajt. Eller?
Ha ha! Ställa krav? Jag konstaterar att det finns en uppenbar brist på www.roadracing.se vilket knappast medför ett ansvar att bidra praktiskt till lösningen. Det är inte jag utan någon annan som har accepterat ansvaret att vara webmaster för sajten, remember?Ställ inte krav på andra om du inte vill göra det själv.
Ha ha! Ställa krav? Jag konstaterar att det finns en uppenbar brist på www.roadracing.se vilket knappast medför ett ansvar att bidra praktiskt till lösningen. Det är inte jag utan någon annan som har accepterat ansvaret att vara webmaster för sajten, remember?
Rolighetsfaktorn spelar in här.
Att lägga upp bilder & skriva texter är kul, att sitta och traggla med listor är tråkigt och om det blir fel så blir det ett jävla liv på nätet.
/Micke
Det är inte jag utan någon annan som har accepterat ansvaret att vara webmaster för sajten, remember?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |