Urinera med helställ!

pitte

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
CBR 1000 RR -07
Idag försökte jag kissa med mitt nya SWIFT-ställ vilket slutade i en mindre tragedi. Blixtlåset går ner för kort så jag lyckades bara med våld få ut en bit utav min normalstora. När jag släpper taget om pillesnoppen så åker han tillbaka in i skinstället igen och då kan jag inte hålla emot det jag har laddat. Jag får ganska bråttom med att ta av överdelen. Är det någon som kan dela med sig av liknande erfarenheter?

Dom flesta helställ har stretch, bara att låta det gå...

GSXR1100R skrev:
Dom flesta helställ har stretch, bara att låta det gå...
Bäst fungerar ju en hukande ställning så att man inte sträcker ut stället och ett rejält drag i snorren, men akta dig så att ingen ser dig, det kan lätt missupfattas, pinka inte i närheten av skolor eller pensionärer, då det lätt kan bli ett samtal till farbror blå!

Halvstånd som man ofta får när man är ute och åker funkar, då behöver man bara få ner dragkedjan... :D

jag va på en konsert i USA en gång å där sålde dom ett så kallat snake leg,
en slags kondom med lång strut på som man trädde innanför byxbenet å liksom ledde ut pinket nere vid vristen längs benet kunde kanske va nåt ?

pitte skrev:
Idag försökte jag kissa med mitt nya SWIFT-ställ vilket slutade i en mindre tragedi. Blixtlåset går ner för kort så jag lyckades bara med våld få ut en bit utav min normalstora. När jag släpper taget om pillesnoppen så åker han tillbaka in i skinstället igen och då kan jag inte hålla emot det jag har laddat. Jag får ganska bråttom med att ta av överdelen. Är det någon som kan dela med sig av liknande erfarenheter?

Inte blixtlåset som är för kort. Det är picken som är för kort muuhahahah!

GuW skrev:
Bäst fungerar ju en hukande ställning så att man inte sträcker ut stället och ett rejält drag i snorren, men akta dig så att ingen ser dig, det kan lätt missupfattas, pinka inte i närheten av skolor eller pensionärer, då det lätt kan bli ett samtal till farbror blå!

*asgarv* Tack och lov var det på ett Statoil-stopp i Borås. Var bara jag själv som såg mig och övervakningskameran kanske. Det bjuder jag på.

-=MARTINEZ=- skrev:
jag va på en konsert i USA en gång å där sålde dom ett så kallat snake leg,
en slags kondom med lång strut på som man trädde innanför byxbenet å liksom ledde ut pinket nere vid vristen längs benet kunde kanske va nåt ?
hur gör man om man blir skitnödig då? kan man inte bygga in ett avlopp i hojen och ett stort hål i stället...

alternativet hittar du i en välsorterad dykbutik...

p-valve ... används av tech dykare, då bottentiden kan bli flera timmar.
bara koppla på, använda en påse. :rofl

Bifogat

• pivalve.jpg
    pivalve.jpg
    9.7 KB · Visningar: 417
wonderwizard skrev:
alternativet hittar du i en välsorterad dykbutik...

p-valve ... används av tech dykare, då bottentiden kan bli flera timmar.
bara koppla på, använda en påse. :rofl

Finns på närmsta lassarett, då med en påse i andra änden av slangen, men den kan man klippa bort om man inte vill ha den i dojjan som fotvärme...

Visst vi killar kan väl tänkas ha vissa små problem, men jag tycker nog mer synd om alla tjejer som skall försöka sig på denna ädla konst

Mickep66 skrev:
Visst vi killar kan väl tänkas ha vissa små problem, men jag tycker nog mer synd om alla tjejer som skall försöka sig på denna ädla konst
Fast om det nu är ett stort porblem så kommer säkert nån smart på att man kan förlänga dragkedjan hela vägen, så att säga. Men det måste vara jobbigt att alltid behöva ta av sig sitt helställ.
För mig funkar det med stället på och fullt neddraget blixtlås, men jag måste vika mig dubbel...

kissa med helställ

det enklaste i hela världen .. bara ta av dig stöveln och låt den hänga ut :rolleyes:

pitte skrev:

ASG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...