Urinera med helställ!

pitte skrev:
Jag ska börja träna bums. Kan ju f-n inte byta ställ för det direkt och jag vill verkligen kunna kissa med överdelen på.

De va fan vad ni skulle vara bortskämda då! :gnissla

Droopfy skrev:
vadå? havet är ju stort!!! det är väl ingen som märker en liten "olycka"???

njae... skulle inte vilja pissa i min torrdräkt.

grottdykare kan ju spendera 10-20 timmar i ett grottsystem innan dom kommer upp, skulle dom då pissa i dräkten, så kyls dom ner ganska snabbt, då vatten (urin) kyler 4 ggr snabbare än luft

sen hade det nog inte luktat så gott i dräkten

kutter9 skrev:
Vilken del har man i munnen? :va

ingen... kondomliknande pryl, med slang kopplad till en ventil du öppnar när du vill pissa. annars fins risken att vatten kommer in i dräkten.

pissventil e till för torrdräkter såklart

:rofl

Jag fattar inte att jag ens började läsa den här tråden...
Ni är en samling mycket sjuka människor därute... :rofl :rofl :rofl

Lätt framåtlutad är det inga problem (bara att hala ut slangen) - kan dock misstolkas av andra som att man står och spyr :D Det där med bajlucka är däremot något som borde fixas - det är f_n så jobbigt att kränga av sig hela stället när magknipet sätter in... :gnissla :rofl

mankan skrev:
Är inte stomi ett tarmoperativt ingrepp som gör att bajset leds ut till en påse på magen?

Bättre att förekomma än hmm..omkomma?
Tänk dej själv första gången killen blir bajsnödig i sitt nya ställ....

Inom seglingen är det också intressant med torrdräkt... framförallt för tjejerna, helst om det är sånt väder så man inte lätt kan lägga båten i vindögat utan mer eller mindre måste segla hela tiden.

Inom segelflyget heter standardlösningen plastpåse. Enkelt och lätt? Njae... försök själva pissa i en plastpåse sittandes i TV-soffan fastspända med ett fyrpunktsbälte samtidigt som ni flyger ett flygplan i kyttig luft.

Ett hett tips: Ser ni en plastpåse fylld med vätska falla från skyn, försök inte fånga den... ;)

Att diskutera och relatera avrinningsproblem och incidenter är ofrånkomligt vid alla sammankomster. Sjukt folk man umgås med!

I det militära flygets glamourösa värld heter lösningen blöjor. Tänk på det nästa gång ni ser en tuff pilot bredbent stövla iväg från sitt flygplan efter ett långt uppdrag. Top Gun är mycket roligare att se när man vet det... :D

Gamla P51 (J26 i FV) hade en slang med en tratt för uträttande av behov i luften. Problemet var att i -50 på höjd så kunde slangen frysa (nej, inte DEN slangen :gnissla) och vålla övriga i formationen stort nöje då någon sågs sitta med tratten höjd så högt över sittbrunnssargen som möjligt.

Ha ha ha.... En av dom roligaste trådarna idag... :D

Verkar som Alpinestars ställen har en dragkedja som går längre ner (eller oxå är det något annat som är längre :D ), för jag har aldrig upplevt det här problemet...

Dykare använder blöja kan jag meddela er som inte visste det. Har själv aldrig behövt anväda det då jag bara dyker i max 50min. Tyvärr dyker jag inte längre pga allergi mot neoprene:(

Intressant att så många tjejer (förhållandevis iaf) som debatterar kiss- och bajsproblematiken. :)

Själv funkar det bra att helt enkelt tömma grejerna innan man drar på sig skinnpajen. :)

P.S. Stackars grottdykarna, förresten. :eek:

Maria1980 skrev:
Om jag måste välja så visar jag hellre :arsele än :katt

Den kommentaren gjorde min eftermiddag lite roligare :)

Men du måste lik förbaskat slita av stället....

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT