Urinera med helställ!

Alicia skrev:
Vi tjejer har väl små knepigt om nåt, vi måste krångla av oss överdelen för att ens lyckas å pinka ju
Å i helgen blir de förmodligen en tur på hojen i 30 mil.. hum
inget vatten före avresa där inte

Tänk på vätskebalansen. Du måste dricka vatten för att hålla focus.

har ni inte sett den filmsnutten från tour de france.? killen som skiter sig i näven och kastar det i diket. Det är fighting spirit det. :yoparty
Gunde brummade på sig i sin vita fartdräkt på femmilen en gång berättade han, tidigt var det också så han satte rekordtid på femmilen och åkte direkt förbi kranskullan och prispallar etc. för att komma in och dusha ASAP. :D
"ingenting är omöjligt!"

Jag har nu fått mera tips än vad jag kunnat hoppas på. Ska bajsa och kissa på alla möjliga sätt i sommar, främst mellan Göteborg och Linköping. Mitt nya ställ får bli ett testställ helt enkelt. Kommer krängas billigt efter sommaren pga hål både här och där plus provisoriskt förlängd dragkedja mm.

Tack för alla tips alla kiss och bajskunniga där ute.

sir Urban skrev:
Den kommentaren gjorde min eftermiddag lite roligare :)
Men du måste lik förbaskat slita av stället....

Det tar mig evigheter att komma ur mitt ställ. Skinnställstillverkarna borde uppfinna en liten nöd-lucka :Bugar

Dagen har varit seg på jobbet, men efter å ha läst alla "bra" tips
så börjar smilbanden röra på sig :)

Tur jag har goretex-ställ, samt ett delat skinnställ, så jag slipper
dessa "problem" ... ;)

Maria1980 skrev:
Det tar mig evigheter att komma ur mitt ställ. Skinnställstillverkarna borde uppfinna en liten nöd-lucka :Bugar

Ja tanken är ju inte så dum....

Är det ett nytt ställ dessutom så är det lite segt i början...

Alicia skrev:

Visserligen så kör du inte och då funkar det väl. Men ska du köra 30 mil så vill du dricka massa vatten innan för att kunna hålla fokus!

Alicia skrev:
Å i helgen blir de förmodligen en tur på hojen i 30 mil.. hum

Men det ju slår aldrig fel....att fast man pissar både en och två ggr. innan man drar på sig stället....så blir man lik förbannat pissnödig när man precis fått på sig det. :gnissla

duckie skrev:
Ja, med tanke på att vi endast 'pudrar näsan'.

Aha! Fasen... nu har jag lärt mig något.

Fältstudier av förfarandet ger då vid handen att ni måste ha två näsor, med den ena något opraktiskt placerad. :va

Mvh,
/O. Skuldsfull ;)

Madhonda skrev:
Men det ju slår aldrig fel....att fast man pissar både en och två ggr. innan man drar på sig stället....så blir man lik förbannat pissnödig när man precis fått på sig det. :gnissla
Murphys lag :D

Maria1980 skrev:

gött om den knäppningen lossar i farten.. hehe så hela :arsele visas för bakomvarande :tummenupp

wonderwizard skrev:
njae... skulle inte vilja pissa i min torrdräkt.

grottdykare kan ju spendera 10-20 timmar i ett grottsystem innan dom kommer upp, skulle dom då pissa i dräkten, så kyls dom ner ganska snabbt, då vatten (urin) kyler 4 ggr snabbare än luft

sen hade det nog inte luktat så gott i dräkten

okidoki... ska tänka på det ner jag ska grottdyka å ta med mig en klädnypa... eller en svetsklämma eller dylikt. :pannkyss

Måste ju va lättare för killar än för tjejer iaf.
Eftersom det inte gick nå vidare när du släppte den.. så håll bara i då :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...