Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fLedLik skrev:2673787Tänkte bara höra om det går att köra upp med en Husa för tung motorcykel? Med tanke att den bara e reggad 6kHw. Går dom efter kubik och det? Lr bara kubik?
Mvh Fredrik
Med Husa 650 som första hojfLedLik skrev:2674068Fyller 22, så tänkte ta A. Längtar bara till våren så man kan få köra upp å ge sig ut på gatorna![]()

philsson skrev:2674115Med Husa 650 som första hoj
.. Det skall nog gå bra..![]()
![]()
Skojar bara. Syftar inte på att det är något fel på det alls. Bara poängterar hojvalet.fLedLik skrev:2674125Haha, vad äre för fel med det?Har kört cross innan, men höll uppe ett bra tag pga hockey-satsning
![]()
philsson skrev:2674581Skojar bara. Syftar inte på att det är något fel på det alls. Bara poängterar hojvalet.![]()
Det råder det inget tvivel om.fLedLik skrev:2674584Läste bara lite här om Husor. Så därför det blev en. RIKTIGT NÖJD![]()
philsson skrev:2674585Det råder det inget tvivel om.riktigt fina hojar. 04an är dessutom en redig pärla.
![]()
Nej, tyvär kan jag inga specifikationer för 07 men jag antar att det är samma rakt av som för 2006.fLedLik skrev:2674612Väntar bara till våren, då man kan ligga på smågatorna å leka
Vet du vad det är för skillnad på 07.ans modeller? Fs650e och Fs650c?
philsson skrev:2674639Nej, tyvär kan jag inga specifikationer för 07 men jag antar att det är samma rakt av som för 2006.
E modellen är gatreggad,blinkers och grejor.4,25*17 bakfälg.fLedLik skrev:2674664Oki oki. För det är knepigt att dom har två modeller av 650, samma pris å så.
Åmotar´n skrev:2674696E modellen är gatreggad,blinkers och grejor.4,25*17 bakfälg.
C modellen är enbart för rejs.Oreggad,inga lysen och blinkers.5,00*17 bakfälg.Inga strypningar.
fLedLik skrev:2673819Oki. Tackar. Får man låna hoj då![]()
Över 300!palonen89 skrev:2674060sen om du är 18 finns det ju A- begränsat eller vad det hreter....
då är vell det över 200cc och typ 25kw eller har ja fel?
Willmar skrev:2674949Hör av dig till sommaren, kanske det finns möjlighet att låna min gammla pärla till uppkörningHonda cb 750 -82
Hade inte du en crf innan?fLedLik skrev:2674584Läste bara lite här om Husor. Så därför det blev en. RIKTIGT NÖJD![]()
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |