Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zunshine skrev:är uppkörningen och teori provet svårt? några tipps eller nån som kan berätta lite? är ny så förlåt om de redan fanns en sådan tråd![]()
zhapod skrev:Det är lätt om du kan det. Se till att kunna det, är du snäll. Annars är det våra liv du riskerar.
Edit: Teoriprovet.. För mig räckte det med min (något begränsade..) erfarenhet, samt att läsa igenom körkortsboken och Mc-boken några gånger.
Ta körlektioner, är mitt tips. Även om du tycker dig kunna köra, så är det alltid bra att få lite kritik av ett proffs, nämligen en körskolelärare. Och om det nu är enklare att köra upp om man kommer som trafikskoleelev (och det inte bara beror på faktiska skillnader i kunskap...), kan det ju vara en idé att boka uppkörningen genom trafikskolan också.
och ibland knyter plånboken till 
tvålen skrev:Gör du rätt på uppkörningen kan dom inte kugga dig.
Vissa svin är som de är...tvålen skrev:Gör du rätt på uppkörningen kan dom inte kugga dig.
zunshine skrev:e de billigare att köra upp med en privatist?
zunshine skrev:okey,. men med privatist menas med att jag kör upp med nån privat person som kan de å får ge ut körkort va?
zunshine skrev:okey men e de liksom en vanlig privat person eller e de en körskole lärare som gör de på sin fritid. ja e ny på detta som ni kanske märker![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |