Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Ort
Brandbergen
Hoj
00, Honda, SP1
Fan jävla bonnbläppar som gnäller. Sälj hojjen och gå o vält kor o idka samlag med era kusiner/systrar/bröder/farbröder/mostrar ller va ni nu tänder mest på, sup ihjäl er själva på hembränt eller annat hillbilly skit som ni verkar vara mer intresserade av att syssla med.

Sen ni miffon som liknar fortkörning o liknande med våldtäkt, mord o rån o annan grov brottslighet.. ni menar alltså att ni skulle tycka det va lika illa att nån körde förbi erat hus vid en 50 väg i 150 som att nån våldtog eran dotter... ni som skrivit så o tycker så... stackars era barn o nära o kära.. borde fan nästan skicka socialen på er :mad:

sthlm 08 out....... peace bitches... NOT :arsele
 
Last edited:

Ekerholm

Guest
Fan jävla bonnbläppar som gnäller. Sälj hojjen och gå o vält kor o idka samlag med era kusiner/systrar/bröder/farbröder/mostrar ller va ni nu tänder mest på, sup ihjäl er själva på hembränt eller annat hillbilly skit som ni verkar vara mer intresserade av att syssla med.

Sen ni miffon som liknar fortkörning o liknande med våldtäkt, mord o rån o annan grov brottslighet.. ni menar alltså att ni skulle tycka det va lika illa att nån körde förbi erat hus vid en 50 väg i 150 som att nån våldtog eran dotter... ni som skrivit så o tycker så... stackars era barn o nära o kära.. borde fan nästan skicka socialen på er :mad:

sthlm 08 out....... peace bitches... NOT :arsele

ojdå en ömn punkt verkar jag har träffat där... nä nu har jag inte tid att sitta här och små prata med stockholmare... ska supa ihjäl mig nu ute på åkern...
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Du får utveckla dethär...

Enligt ditt resonemang så är ju allt en "bajssak" då alltid nått värre kan hända eller händer????

Ja mena.. om din tjej blir gang-bangad(bombad) spelar ju de inge roll för nordkorea smäller ju av en atombomb...klart mycke värre tycker vi. Men i dina proportioner är nog det första värre, men inte för oss.!!

Dom boenden klagar för dom UPPLEVER DET SOM ETT PROBLEM. Att WRX annser att det finns värre saker att oroa sig för e ju patetiskt.


Japp, för DE är det inte en bajssak, därom råder ingen tvekan. Vad som är tveksamt är hurvida man gör en sak som irriterar en handfull människor till en debattprogramm. Det är OERHÖRT tveksamt om det skulle göras UG om en gangbangad tjej, den saker är klar...om inte hennes kille kände någon på UG. Patetiskt är att ta en skitsak som är möjligen viktig för en försvinnande liten mängd människor och göra det till debattstoff för att man inte har något viktigare att belysa.
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
de här hur får folk tolka hur som hällst. men när man pratar med gubbar som vart med ett bra tag å åka hoj så har ju Bogan ALLTID vart poppis, sen urminnestider... folk måste ha klagat sen urminnestider.. varför händer de inget förns nu? eller har de vart påtryckningar tidigare också bara att vissa av oss är för unga att minnas?

vore ju rätt skoj å veta om de är värre nu än förr eller samma skit?
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Skitsak för vem. Har du pratat med någon utanför SH. Fråga dom flesta människor som inte kör hoj vad dom tycker om mc.

Dom allra flesta jag pratar med hatar motorcycklar pga. ljud, idiotkörningar mm. På min fikarast på jobbet får jag kämpa med näbbar och klor för att försvara alla hojåkare, det är en otrolig aggresion mot oss. Dom allra flesta tycker det är ok att kasta grus i kurvor eller hälla ut såpvatten och liknande.
Jag kan lova att utanför mc-kretsar är man inte så jävla impad av slangningar och bombrepor.

Jag är inte ett dugg förvånad av att UG väljer mc som ämne. Det kommer garanterat få folk runt om i stugorna att ha något att uppröras över.

Jag HAR pratat om det med folk utanför SH...både i Sverige och utomlands. Min tjej som är måttligt intresserad av hojar och hojåkning och skiter mest allt som har med hojar att göra frågade "vad är Bögan och vem fan bryr sig ?" (hon är mer engagerad i Pitbull debatten). En bekant i Tysklad frågade direkt "hur många döda då ?" och såg ut som fågelholk när jag svarade "inga skadade ens" då var repliken "varför göra reportage om det då ?". Några sporthojsåkare i Polen som med den trafik och de vägar de har där ser döden i vitögat med jämna mellanrum, undrade varför skulle någon ens ta upp en sådan sak, speciellt om ingen blev dödad eller skadad och min farsa som varit hojåkare i 30 år (numer hojlös) knackade sig i huvudet och frågade "kör inte ni hojar för fort alltid och överallt ? vad fan ska det vara för speciellt med just denna väg ?"....Det är ett urval...
 

SwePatrik

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Ort
Brandbergen
Hoj
00, Honda, SP1
Nu skriver ni ju faktiskt gang-bangad tjej som alltså antyder att hon e med på det. Inte gang rape som jag antar att ni menar. Det är ju inget fel med en tjej som får det hon vill ha precis som en kille också skulle kunna uppskatta det så kan tjejer lika så... era små sexist grisar där.. vi lever i ett lika samhälle :tungan
 

Katte.N

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
StockholM
Hoj
Hojlös
Va händer SwePatrik helt galen. Riktig kämpe du är, en sann hjälte.
Den ända som vågar försvara Stockholm från incest kåta skåningar som sitter på åkern och super sig fulla. Va Hälsad Du Den Allsmäktige :BugarSwePatrik:Bugar
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Jag HAR pratat om det med folk utanför SH...både i Sverige och utomlands. Min tjej som är måttligt intresserad av hojar och hojåkning och skiter mest allt som har med hojar att göra frågade "vad är Bögan och vem fan bryr sig ?" (hon är mer engagerad i Pitbull debatten). En bekant i Tysklad frågade direkt "hur många döda då ?" och såg ut som fågelholk när jag svarade "inga skadade ens" då var repliken "varför göra reportage om det då ?". Några sporthojsåkare i Polen som med den trafik och de vägar de har där ser döden i vitögat med jämna mellanrum, undrade varför skulle någon ens ta upp en sådan sak, speciellt om ingen blev dödad eller skadad och min farsa som varit hojåkare i 30 år (numer hojlös) knackade sig i huvudet och frågade "kör inte ni hojar för fort alltid och överallt ? vad fan ska det vara för speciellt med just denna väg ?"....Det är ett urval...

nog för att man kan ha otur när man tänker ibland.. men du visar upp en tankegång som är lika stabil som papphammar .
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
En bekant i Tysklad frågade direkt "hur många döda då ?" och såg ut som fågelholk när jag svarade "inga skadade ens" .....

visst sker olyckor varje år både på Bogan å Bulten.. men generellt så anses vi ju som ett gäng säkerhetstomtar av andra Europa länder. allt handlar om olika syn på saker å ting, här i sverige så gnälls de direkt över hastigheter. i Polen, kanske inte... osv..
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
nog för att man kan ha otur när man tänker ibland.. men du visar upp en tankegång som är lika stabil som papphammar .

Vad har min tankegång att göra med hur människor utanför SH gemenskapen uppfattar hela skitgrejen ?
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Va händer SwePatrik helt galen. Riktig kämpe du är, en sann hjälte.
Den ända som vågar försvara Stockholm från incest kåta skåningar som sitter på åkern och super sig fulla. Va Hälsad Du Den Allsmäktige :BugarSwePatrik:Bugar

en riktig Stockholmare är väll ändå 3 generationer innanförtullarna.. hur många på SH kan verkligen kalla sig Stockholmare?
popcorn.gif
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Sen ni miffon som liknar fortkörning o liknande med våldtäkt, mord o rån o annan grov brottslighet.. ni menar alltså att ni skulle tycka det va lika illa att nån körde förbi erat hus vid en 50 väg i 150 som att nån våldtog eran dotter... ni som skrivit så o tycker så... stackars era barn o nära o kära.. borde fan nästan skicka socialen på er :mad:

Eftersom jag är den enda mig veterligen i tråden som skrivit något om våldtäkt så vill jag nog att läser om och läser rätt. Har aldrig jämnfört varken mord, våldtäkt eller rån med fortkörningen som lika brott. Men däremot jämnfört att bara för att vi håller på med fortkörning så blir vi ledsna i ögan när något har nåt emot det. Och dessutom försvarar det för att vi är så fruktansvärt tuffa killar. Ballt... all respekt till killen som tycker att livet börjar vid 200... alla moppe-killars idol :Bugar
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
Har detta program sänts eller kommer det att sändas snart? orkar inte bläddra igenom alla 28 sidorna för att leta efter svar
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
visst sker olyckor varje år både på Bogan å Bulten.. men generellt så anses vi ju som ett gäng säkerhetstomar av andra Europa länder. allt handlar om olika syn på saker å ting, här i sverige så gnälls de direkt över hastigheter. i Polen, kanske inte... osv..

Hastigheter är nog en issue i hela Europa, grejen är helt enkelt att det är olika referensramar. I Sverige händer inget alltså blir en sådan skitsak debatt, vilket kan tyda på att vi fortfarande lever rätt skyddat, men också på att det kan finnas ett skriande behov av att oroa sig för något och vara rädd för något även om någt reelt hot inte finns.



Det finns en kort trailer på UG siten...givetvis är det två gubbs som sitter i sin fåtölj ute på gräset och ojar sig...och lite footage från någons cam.

jag orkar inte qouta vartenda inlägg du har gjort genom hela tråden.

du kanske borde prata med någon. någon som förstår. jag tror inte detta är rätt forum för din form att terapi

Du kan väl ge mig nummret till din doktor ? Jag vet inte om jag tycker att han har gjort bra jobb med dig, men så kan det ju vara så att du är obotlig och att han är bra ändå !
 
Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Ort
Borås
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Varför lipar ni!

Så här ligger det till: All reklam fungerar hos kidsen, provokativare ju bättre.
Och (statsmakten) kommer inte i realitet ödsla slantar pga några blöjåkare på vischan så ni kan säkert tuffa vidare på den där bulten etc etc fler kids kommer att söka sig ut pga uppmärksamheten och moralism och en kontraproduktiva lagstiftningar har i modern tid sällan bitit på kidsen..
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
Hastigheter är nog en issue i hela Europa, grejen är helt enkelt att det är olika referensramar. I Sverige händer inget alltså blir en sådan skitsak debatt, vilket kan tyda på att vi fortfarande lever rätt skyddat, men också på att det kan finnas ett skriande behov av att oroa sig för något och vara rädd för något även om någt reelt hot inte finns.



Det finns en kort trailer på UG siten...givetvis är det två gubbs som sitter i sin fåtölj ute på gräset och ojar sig...och lite footage från någons cam.



Du kan väl ge mig nummret till din doktor ? Jag vet inte om jag tycker att han har gjort bra jobb med dig, men så kan det ju vara så att du är obotlig och att han är bra ändå !

du kanske vill förklara för oss alla hur det är att vara just du ?
du har så mycket att säga och jag förstår att du känner att det är viktigt för dig att få ur dig allt det här , dock så tycker vi andra att det är en skitsak. och inget som några andra än dom som står dig närmast behöver lyssna på .
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top