Uppdrag Granskning - Bogesund

Status
Ej öppen för fler svar.

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Tycker du seriöst att det är en "skitgrej" att folk varje sommar kör som idioter på samma väg där det bor folk? Haha, vet inte om man ska skratta eller gråta. :D Det har väl hänt en del singelolyckor? Någon som dött? Visste inte att man var tvungen att köra ihjäl oskyldiga för att det ska vara nåt annat än tufft.

Vi kanske ska vara glada att vi inte har maffia-problem och andra värre bekymmer istället? Allt handlar inte om hur man ska få köra med fri fart i sverige kanske?

Jag tycker om att köra fort, men mäta muskler tycker jag man ska göra framför spegeln eller på avlyst bana.
Det här är ju exakt lika illa som Alfons kompis som oxå kör för fort på film för att få nya kompisar :D


Ja, jag tycker att det är en total jävla oviktig bajsgrej som på sin höjd förtjänar en notis i någon lokaltidning. Den enda andledningen till att det har blivit viktigt är att inget av vikt händer och då blir även skitsaker viktiga. Sahlins jävla chokladkaka, eller Wedins jävla mans gratishotell som hamnar på löpet. Man måste vara helt jävla bakom flötet för att inte fatta att nyhetstorka skapar sådant skit. Visst är det roligare att göra reportage med live feed från när en elitstyrka stormar en distributions cetral för amfetamin och en gangster blir pepprad ..och visst skulle Wallraffs wannabes på UG vilja göra sådant ! Fast eftersom det inte kommit hit än får man nöja sig med att göra reportage om några fortkörare på en skitväg i en obskyr förort.

Singelolyckor händer överallt. Detta handlar om att fartdårarnas framfart på Bogan är EXTRA farligt ..eftersom det ju drabbar de boende...eller inte.

Ponera att vi imorgon skulle få NK här i Sthlm sprängt med sådär 200 döda som följd och en hög med skadade...INTE EN KÄFT skulle ens drömma om att ta upp bajs som fortkörning på Bogan. Har det plötsligt blivit mindre farligt eftersom man skulle skita i det direkt ? Skulle det plötsligt omvärderas ? Knappast...men skitsakens relativa betydelse till vad som händer omkring skulle förändras ...och betydelsen nedgraders till någonstans mellan noll och noll. Det handlar alltså om INGET annat än om att just nu händer det inget viktigt så då får Bogan duga. Sätt det i ett perspektiv av händelser omkring oss och hur de påverkar oss och ställ frågan hur viktigt det är.
 
Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Ja, jag tycker att det är en total jävla oviktig bajsgrej som på sin höjd förtjänar en notis i någon lokaltidning.

Ända tills det är din unge som blir påkörd av en sporthoj...


Den enda andledningen till att det har blivit viktigt är att inget av vikt händer och då blir även skitsaker viktiga. Sahlins jävla chokladkaka, eller Wedins jävla mans gratishotell som hamnar på löpet. Man måste vara helt jävla bakom flötet för att inte fatta att nyhetstorka skapar sådant skit. Visst är det roligare att göra reportage med live feed från när en elitstyrka stormar en distributions cetral för amfetamin och en gangster blir pepprad ..och visst skulle Wallraffs wannabes på UG vilja göra sådant ! Fast eftersom det inte kommit hit än får man nöja sig med att göra reportage om några fortkörare på en skitväg i en obskyr förort. Ponera att vi imorgon skulle få NK här i Sthlm sprängt med sådär 200 döda som följd och en hög med skadade...INTE EN KÄFT skulle ens drömma om att ta upp bajs som fortkörning på Bogan. Har det plötsligt blivit mindre farligt eftersom man skulle skita i det direkt ? Skulle det plötsligt omvärderas ? Knappast...men skitsakens relativa betydelse till vad som händer omkring skulle förändras ...och betydelsen nedgraders till någonstans mellan noll och noll. Det handlar alltså om INGET annat än om att just nu händer det inget viktigt så då får Bogan duga. Sätt det i ett perspektiv av händelser omkring oss och hur de påverkar oss och ställ frågan hur viktigt det är.
[/QUOTE]

Som sagt, va glad för att vi bor i sånt tryggt samhälle istället för att önska hit maffia och bombdåd. Tycker inte de verkar vara nöjda i de länder där det händer...

Och självklart är tex bomber viktigare än fortkörningar eftersom döds-siffran antagligen är större. Men så länge vi inte har tex bomber så blir det en stor grej att folk tröttnar efter 20-30års racing på allmän väg.
Ponera att du vinner 1000:- på en triss-lott. Då får du inte bli glad, för du kunde vunnit 1 miljon?


Singelolyckor händer överallt. Detta handlar om att fartdårarnas framfart på Bogan är EXTRA farligt ..eftersom det ju drabbar de boende...eller inte.

Igår dog två mc-åkaren i våra trakter så självklart händer det överallt. Men jag tycker inte att det är konstigt att det uppmärksammas när "bankrånarna rånar samma bank flera gånger om dagen, varje dag, varje vecka, varje sommar..."
Vi får helt enkelt vänta tills "skitgrejen" att nån annan än mc-åkaren själv dör i en olycka på bogan/bulten.

Som sagt så kör jag för fort, men blir jag stoppad (ja, jag tänker stanna) så tänker jag inte käfta emot. Jag vet spelreglerna och får ju ta konsekvenserna av mitt handlande. Tror inte jag får tillbaka lappen för att jag tycker att dom borde ha bättre saker för sig som är viktigare än mitt lilla snedsteg varje dag.
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Det är ingen som önskar hit det ena eller det andra. Det är livets realitet och hur mycket folk önskar att de bodde i en skyddad verkstad kommer även vi att dras med samma problmem som alla andra.

Vad det handlar om att alla vi har olika referensramar och för mig som uppväxt i en rätt våldsam storstad är detta en skitgrej...ett problem som man skapar för att ha något att underhålla folk med. Hem till gården syndrom... Lite som med Rosengård där man gör reportage..inslag i aktuellt och annat...Det är ju för fans absurt. Jag skulle ägna det en tanke KANSKE om det var folk som blev dödade där en gång i veckan, men för att de eldar upp en soptunna ??? Återigen, referensram.

Det är ju dessutom så att Svenskar är väldigt måna om trygghet och säkerhet. Det ska vara hörselskydd, skyddsglasögon och andningsskydd så fort man ska såga virke för friggeboden, eller dricka en flaska vodka. INget fel i det. Det är rätt underhållande faktiskt....Då är det naturligt att journalisterna som ju måste göra reportage om något för att få betalt, trycker på dessa knappar. Pengar och trygghet är ju det man älskar att använda som slagträ här. Antingen spela på "farligt" eller på "han fick mer än du" och sensationsmurvlarnas sätt att arbeta går ju ut på att manipulera. Ett litete, sketet bajskonflikt i Georgien betecknades i Svensk media som krig...Jag var som Ryss helt förbluffad...Vet inte folk här vad KRIG är och hur man känner igen det när man ser det ?? Referensramar.

Det som händer på Bogan är helt oviktigt...eller väldigt viktigt, beroende på vad som händer runt om. Så enkelt är det. Nu händer inte ett skit runt om...ingen bankkris, inga terrordåd..inga traffikerade småbrudar från Moldavia..då är det viktigt. Skulle något inträffa, blir Bogan en parentes.


Dessutom berör det kanske 300 pers som bor där och en handfull hojåkare som åker där. Är det verkligen intressant för 8-9 mil potentiella tittare i hela Sverige ? Det är fan absurt...vem fan förutom oss här och de som bor där ute vet vad Bögan är för något och bryr sig om någon kör för fort där...Bryr jag mig om Conny i Kiruna kör full i son skoter på fjället och är farlig ?
 
Last edited:

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Dessutom berör det kanske 300 pers som bor där och en handfull hojåkare som åker där. Är det verkligen intressant för 8-9 mil potentiella tittare i hela Sverige ? Det är fan absurt...vem fan förutom oss här och de som bor där ute vet vad Bögan är för något och bryr sig om någon kör för fort där...Bryr jag mig om Conny i Kiruna kör full i son skoter på fjället och är farlig ?[/QUOTE]

Nää, men klicken på boges.vägen sabbar för hela landets hojåkare
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Varför använder UG material utan upphovsrättsinnehavarens tillstånd kan man fråga sig. Det är också besynnerligt att de måste stjäla filmer istället för att ta egna. Jag menar om det nu vore så mkt. MC som kör som svin på bogan och Bulten borde det väl bara vara att ställa sig på vägen med kameran i högsta hugg och ta nå filmer på folk som håller 160 i fotokurvan...

Nej just det, tänkte väl det. Storm i vattenglas!
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Nu ska väl programmet handla om mc-förares framfart generellt, och inte bara hur det körs i Bogesund. Personligen skiter jag i hur folk kör, men jag kan förstå att samhället, inkl boende vid populära vägar, reagerar. Det finns en viss ironi i att vägtrafiken som är en av de mest reglerade delarna av samhället samtidigt ska vara en av de största frihetssymbolerna.
 

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Bor mitt i sverige.
Hoj
Honda SP1 -00
Funderar att ta med mig ett gäng i porsche klubben å rasta av gt3'an efter bogan.

Kunde va kul å se om man kan få en sub 4'a.

Sen om man är ett hot mot boende eller MC förare , är ju bara en bajssak!!
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Precis...det är alltså en bajsgrej, men eftersom det inte händer ett skit i Sverige och journalister måste ju göra program om något (hur ska de annars berättiga sin existens och få betalt) så tar man en oviktig bajsgrej och höjer upp det till ett debatstoff.



Vänta nu...för mig finns det ett glasklart samband...farligt att bo där =allvarlig olycka med boende inblandad. Om man nu sedan 80 talet kört som satan där och om man nu ojar sig över hur jävla farligt det är så fattas det väl en del i sambandet dvs "allvarlig olycka". Hur fan kan det komma sig att om det är så jävla farligt att bo där...så har ingen allvarlig olycka med boende där inträffat ? Man kan alltid skita i byxorna för vad "som kan hända". Det är vad murvlarna (och en hel del industrier) bygger sin marknadsstrategi kring. Folks rädsla är alltid tacksamt att exploatera, men om man nu struntar i att bajsa i byxorna så fort någon ritar upp ett hypotetiskt scenario..hur blir det då.

För mig är de som går på sådant skit och låter sig blåsas aningslös RIKTIGT jävla dumma i huvudet..eller naiva.


Jag har rökt i 20 år, men inte fått cancer för det. Alltså är det ofarligt att röka
:va
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Nu ska väl programmet handla om mc-förares framfart generellt, och inte bara hur det körs i Bogesund. Personligen skiter jag i hur folk kör, men jag kan förstå att samhället, inkl boende vid populära vägar, reagerar. Det finns en viss ironi i att vägtrafiken som är en av de mest reglerade delarna av samhället samtidigt ska vara en av de största frihetssymbolerna.

Hurdå frihet ? Det handlar väl inte om frihet...Det handlar om att vi alla får stryk massmedialt för att inte ett piss händer i Sverige och man i desperat jakt på nyheter väljer en skitsak som MC kollektivet har del i och som man sedan blåser upp till debattproportioner.

Fan att ingen skön direktör kan komma ut i TV och erkänna en bonus på 600 miljoner..Boganfallet skulle förpassas där den hör hemma DIREKT. En sådan skitgrej har ju inte en suck jämfört med att någon lyckas bättre än vi alla andra.

Jag har rökt i 20 år, men inte fått cancer för det. Alltså är det ofarligt att röka
:va

För dig uppenbarligen. Cancer vid rökning är väl delvis geneiskt betingad och inte per automatik lika farlig för alla...Fast det hör ju inte hit ! Vad som hör hit är hurvida din rädsla för att dö i cancer är något att göra debattprogramm om och det är viktigt för någon annan än dig själv och dina närmaste.

Funderar att ta med mig ett gäng i porsche klubben å rasta av gt3'an efter bogan.

Kunde va kul å se om man kan få en sub 4'a.

Sen om man är ett hot mot boende eller MC förare , är ju bara en bajssak!!

Japp..det är nog inte en bajssak för de tappra 300 som bor där...och en hadfull som kör där. Fast bara idag...för att om en miljökatastrof inträffar imorgon är det bajssak för de med. Är det en viktigt sak i absoluta termer, eller i relativa termer då ?
 
Last edited:

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Bor mitt i sverige.
Hoj
Honda SP1 -00
Hurdå frihet ? Det handlar väl inte om frihet...Det handlar om att vi alla får stryk massmedialt för att inte ett piss händer i Sverige och man i desperat jakt på nyheter väljer en skitsak som MC kollektivet har del i och som man sedan blåser upp till debattproportioner.

Fan att ingen skön direktör kan komma ut i TV och erkänna en bonus på 600 miljoner..Boganfallet skulle förpassas där den hör hemma DIREKT. En sådan skitgrej har ju inte en suck jämfört med att någon lyckas bättre än vi alla andra.



För dig uppenbarligen. Cancer vid rökning är väl delvis geneiskt betingad och inte per automatik lika farlig för alla...Fast det hör ju inte hit ! Vad som hör hit är hurvida din rädsla för att dö i cancer är något att göra debattprogramm om och det är viktigt för någon annan än dig själv och dina närmaste.



Japp..det är nog inte en bajssak för de tappra 300 som bor där...och en hadfull som kör där. Fast bara idag...för att om en miljökatastrof inträffar imorgon är det bajssak för de med. Är det en viktigt sak i absoluta termer, eller i relativa termer då ?

Du får utveckla dethär...

Enligt ditt resonemang så är ju allt en "bajssak" då alltid nått värre kan hända eller händer????

Ja mena.. om din tjej blir gang-bangad(bombad) spelar ju de inge roll för nordkorea smäller ju av en atombomb...klart mycke värre tycker vi. Men i dina proportioner är nog det första värre, men inte för oss.!!

Dom boenden klagar för dom UPPLEVER DET SOM ETT PROBLEM. Att WRX annser att det finns värre saker att oroa sig för e ju patetiskt.
 
Last edited:

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Skitsak för vem. Har du pratat med någon utanför SH. Fråga dom flesta människor som inte kör hoj vad dom tycker om mc.

Dom allra flesta jag pratar med hatar motorcycklar pga. ljud, idiotkörningar mm. På min fikarast på jobbet får jag kämpa med näbbar och klor för att försvara alla hojåkare, det är en otrolig aggresion mot oss. Dom allra flesta tycker det är ok att kasta grus i kurvor eller hälla ut såpvatten och liknande.
Jag kan lova att utanför mc-kretsar är man inte så jävla impad av slangningar och bombrepor.

Jag är inte ett dugg förvånad av att UG väljer mc som ämne. Det kommer garanterat få folk runt om i stugorna att ha något att uppröras över.
 

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Jag har rökt i 20 år, men inte fått cancer för det. Alltså är det ofarligt att röka
:va

Nja....nu är ju inte CANCER det enda som du kan råka utför av rökning,
det finns andra saker som rökningen gör med din kropp....

Rökningen kommer på andra plats när man rankar påverkansfaktorer som leder
till kranskärlsförträngningar, som är en av de vanligaste sjukdomarna som
drabbar män, men nu är kvinnorna på stark frammarsch i den statistiken.

C:a 2.500 dödsfall/år är direkt orsakad av RÖKNING.......
Sen tillkommer c:a 5.000 till som har indirekt koppling till RÖKNING....

Jag rökte själv mellan 15 och 25års ålder.....och genomgick den 20Maj ifjol
en KRANSKÄRLSOPERATION, och fick ett nytt liv.
Om du vill veta hur det känns när HJÄRTAT inte får tillräckligt med syresatt
blod, tack vare att kranskärlen är för smala så skicka ett pm.

KentW
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Jag förstår inte resonemanget med att det hela tiden måste hända något värre för att de ska bli ointressant. Det är väl inte speciellt konstigt? Men nu är det inget värre på gång och då har man tid och energi att gå på mindre nyheter. Så är det med allt i livet, inte bara media. Man försöker ta tag i de stora problemen först, och när man löst dem så går man vidare till de mindre.

MEN, det är fortf ingen ursäkt till att man måste BOMBA samma ställer om och om igen, för det är ju det den här debatten handlar om.

Bara för att mord är värre så gör det inte fortkörning mindre olagligt än vad det redan är. Då vill jag införa fri fart, så länge nån annan kör fortare :D:D
PAX att aldrig bli snabbast!
 

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Bor mitt i sverige.
Hoj
Honda SP1 -00
Skitsak för vem. Har du pratat med någon utanför SH. Fråga dom flesta människor som inte kör hoj vad dom tycker om mc.

Dom allra flesta jag pratar med hatar motorcycklar pga. ljud, idiotkörningar mm. På min fikarast på jobbet får jag kämpa med näbbar och klor för att försvara alla hojåkare, det är en otrolig aggresion mot oss. Dom allra flesta tycker det är ok att kasta grus i kurvor eller hälla ut såpvatten och liknande.
Jag kan lova att utanför mc-kretsar är man inte så jävla impad av slangningar och bombrepor.

Jag är inte ett dugg förvånad av att UG väljer mc som ämne. Det kommer garanterat få folk runt om i stugorna att ha något att uppröras över.

Samma problem finns innom dom som åker skoter.

Bara för ett få tal kör som svin, gör att flertalet av skidåkare står å hytter med nävarana fast man visar hänsyn på fjällen.
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Nja....nu är ju inte CANCER det enda som du kan råka utför av rökning,
det finns andra saker som rökningen gör med din kropp....

Rökningen kommer på andra plats när man rankar påverkansfaktorer som leder
till kranskärlsförträngningar, som är en av de vanligaste sjukdomarna som
drabbar män, men nu är kvinnorna på stark frammarsch i den statistiken.

C:a 2.500 dödsfall/år är direkt orsakad av RÖKNING.......
Sen tillkommer c:a 5.000 till som har indirekt koppling till RÖKNING....

Jag rökte själv mellan 15 och 25års ålder.....och genomgick den 20Maj ifjol
en KRANSKÄRLSOPERATION, och fick ett nytt liv.
Om du vill veta hur det känns när HJÄRTAT inte får tillräckligt med syresatt
blod, tack vare att kranskärlen är för smala så skicka ett pm.

KentW

Du har missuppfattat mitt inlägg, Läs om, läs rätt. Bara för att det inte har varit någon olycka med någon boende på bogan hittils, så är det inte ofarligt att bo där
 

Kent W

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bollnäs
Hoj
NORTON 650SS -68 /Honda CB750 -70/-72/ CB650SC NIGHTHAWK -83/CBR900RR-92 Suzuki GSX-R 750w/1100w-92
Du har missuppfattat mitt inlägg, Läs om, läs rätt. Bara för att det inte har varit någon olycka med någon boende på bogan hittils, så är det inte ofarligt att bo där

Nejdå....jag läste rätt!

Men tyckte ändå att mitt inlägg passade rätt bra som komplement till ditt,
som förövrigt var "klockrent" i sig.

Och lite "verklighet" är aldrig fel i en tråd som helt spårat ut.
Inget av det som händer på "Bogan" kan överhuvudtaget försvaras på nått sätt.

- Köra för fort enl. hastighetsskyltningen............olagligt.
- Köra med felaktig "ljuddämpare"....olagligt.

Att man sen filmar och lägger ut det på YouTube....inte olagligt, men vad ska
man kalla det....finner bara inte ord. Men det ligger nog i nivå med dom som
rånar en gammal dam på hennes bankkort och sen ställer sig framför den
bankomat som filmar dom medans dom flinande tittar in i kameran.

KentW
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Hurdå frihet ? Det handlar väl inte om frihet...Det handlar om att vi alla får stryk massmedialt för att inte ett piss händer i Sverige och man i desperat jakt på nyheter väljer en skitsak som MC kollektivet har del i och som man sedan blåser upp till debattproportioner.

Det är väl det som är meningen med debatt i ett samhälle - att man diskuterar sådant man uppfattar som gemensamma problem. Jag förstår att de väljer att ta upp detta. Det är ju ett ämne som engagerar (vilket märks rätt tydligt i den här tråden t ex). Sedan är det fel att man ser alla mc-förare som ett kollektiv.
 

christianKawa

I Love Bika
Gick med
19 Aug 2008
Ort
Nacka - Saltsjö-boo
Hoj
98 Kawasaki ZX6R
Älskar alla härliga kommentarer...

Man försvarar sthlms hojåkare, man hänger ut sthlmare osv, härlig debatt
Man gillar att folk kör hjäl sig själva, somliga kan inte förstå vad som egetnligen menas... ännu härligare debatt

Oavsett vad du kör, turbo-blade, r1, hd, opel corsa, v70

Vill du möta en hottad gizze i 235 blås i en kurva på bulten? spela roll om de är bulten eller om de är i karlstad, sak samma, icke kul...
När han får släpp o klipper dig, är de lika ballt då?

Debatten är självklar...
Men ge fan i försvara 360 blås i trafik, eller världsrekord på allmänväg.

Aldrig kul när någon kör ihjäl sig men vore skönt om ingen körde ihjäl mig.
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Att man sen filmar och lägger ut det på YouTube....inte olagligt, men vad ska
man kalla det....finner bara inte ord. Men det ligger nog i nivå med dom som
rånar en gammal dam på hennes bankkort och sen ställer sig framför den
bankomat som filmar dom medans dom flinande tittar in i kameran.

KentW

Kunde nog inte göra en sämre liknelse, men det är väl i linje med hela skittråden.
 

Ekerholm

Guest
jag har aldrig haft höga tankar om stockholmare måste jag säga... och efter att ha läst bla Mr WRX inlägg här så kan jag ju bara säga att det har ju inte blivit bättre precis... men det är väl bara en bajs grej detta med??? eller vad säger du Mr WRX...?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top