som lärare får man svälja hur mycket som helst, har blivit spottad på, huggd med en penna så den satt kvar i armen, sparkad på och framförallt spottad på. inget jag kan göra mer än ringa hem till föräldrarna som i många fall inte bryr sig utan tycker det är jobbigt att jag ringer.
att bli spottad på är det värsta, man blir så satans förnedrad. det har brunnit många säkringar i skallen men jag vet att om man så mycket som nuddar en unge så blir man av med jobbet. men bara står det med skammen, kommer hem och kör skiten av hojen då man inte vill att familjen ska ta skiten.
vet många kolleger som har tillrättavisat tjejen och lagt handen på deras axel och fått en anmälan på sig om sexuella trakaserier, hela deras framtid går åt skogen. vart är vi på väg, när ungarna inte respekterar de äldre. hade de visat respekt från början så hade mycket tråkigheter kunnat undvikas
att bli spottad på är det värsta, man blir så satans förnedrad. det har brunnit många säkringar i skallen men jag vet att om man så mycket som nuddar en unge så blir man av med jobbet. men bara står det med skammen, kommer hem och kör skiten av hojen då man inte vill att familjen ska ta skiten.
vet många kolleger som har tillrättavisat tjejen och lagt handen på deras axel och fått en anmälan på sig om sexuella trakaserier, hela deras framtid går åt skogen. vart är vi på väg, när ungarna inte respekterar de äldre. hade de visat respekt från början så hade mycket tråkigheter kunnat undvikas