Tv sändning av STCC/SM - SuperStock 600???

boba fett

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
DBS
Tänkte kolla om det är nån som hört eller vet om det är nån tv kanal som ska sända/visa SuperStock 600 i år??????

Last edited:
Webspy skrev:
Lutar åt SVT 24.

Det vore ju ett riktigt nerköp... Ztv får väl sägas var ganska ok. dock var väl produktionen inte helt 100...

men men. Bättre svt24 än inget alls

jorpes skrev:
Det vore ju ett riktigt nerköp... Ztv får väl sägas var ganska ok. dock var väl produktionen inte helt 100...

men men. Bättre svt24 än inget alls

Nja nu är du fel ute är ju fler som har SVT än ZTV efter som SVT24 ingår i alla digital paket och ztv bara ingår i viasat

Håller med Gottis men livesändningarna på ViaSat Sport var det inget fel.

Gottis skrev:
Nja nu är du fel ute är ju fler som har SVT än ZTV efter som SVT24 ingår i alla digital paket och ztv bara ingår i viasat
De flesta har väl SVT24 numera :va SVT:s produktioner brukar dessutom hålla betydligt högre klass än småkanalerna. Ingen garanti, men ett hoppingivande tecken. Bara för att jag skriver det blir det säkert en skitproduktion med bara en, handhållen, videokamera...

porec skrev:
fel även i boxer paketet :tungan

ja det vet jag efter som jag har boxer men via sat sport som direkt sände STCC går bara på viasat

Via sat går i boxer,och via sat kanske com hem med vet ej

SVT går i Comhem,boxer,canalplus alla digitala bostads kablar

jag tror på SVT dom gjorde ett kanon jobb med Race innan skiten tog över :gnissla

Gottis skrev:
ja det vet jag efter som jag har boxer men via sat sport som direkt sände STCC går bara på viasat

Via sat går i boxer,och via sat kanske com hem med vet ej

SVT går i Comhem,boxer,canalplus alla digitala bostads kablar

jag tror på SVT dom gjorde ett kanon jobb med Race innan skiten tog över :gnissla
men den där kanalen Sportexpressen.. tycker jag verkar bra.. synd att jag inte har den, å mycket RR i den..

porec skrev:
men den där kanalen Sportexpressen.. tycker jag verkar bra.. synd att jag inte har den, å mycket RR i den..

ja jag hoppas verkligen boxer skriver kontarkt på den snart :)

Strider skrev:
Och vad grundar du denna info på ?

Troligtvist har han hört av någon som var med på STCC-mötet på mässan i Gbg att det kunde bli SVT24. Inget var då klart för att STCC har ny ägare och dom hade bara hunnit få 2 saker klara tills dess.

Gottis skrev:

Ok. Jag tar tillbaka. Då hoppas vi att det blir bra som f-n med SVT 24 då...

Rent spontant kände jag bara att det är fler av mina vänner "som av en slump får på Ztv", än SVT-24... Men hopaps jag har fel...

Nu rockar vi :banana

SportExpressen kör sammandrag från Anderstop i morron 2/5..

19:30 Motor: SM SuperMoto
Sammandrag. Från Anderstorp. Kommentator: Patrik "Budda" Andersson.

19:55 DIREKT Fotboll Bundesliga
Hertha Berlin-Bayer Leverkusen. Kommentator: Niklas Jarelind.

22:00 Sportnyheter

22:05 Motor: SM Roadracing
Sammandrag. Från Anderstorp. Kommentator: Joakim Tärnström.

23:00 Sportnyheter

moto-gg skrev:
2128557 Hur blir det med tv i STCC STK 600??
De enda som jag kan se sänder från tävlingarna STCC är Race på SVT o undrar hur mkt roadracing dom klämmer in på dom 1/2 timmes programmen!!??

SVT:
Race följer DTM och STCC
Under säsongen följer motormagasinet Race DTM (Deutsche Touringwagen Masters) och STCC (The Swedish Touring Car Championship). Det blir 18 avsnitt med seriestart måndag 10 april. Kommentator: Johan Thorén.
SVT 2 mån 15 maj kl 22.30

Viasat Sport1 sänder en del av supportklasserna, finns tydligen fortfarande lite plats över i deras program
http://www.stcc.se/pages/nyhet.asp?NewsId=2761

Edit: Nu är det klart oxå...
TV-sändningar är bokade, tillsammans med JTCC och Porsche Carrera Cup Scandinavia går man in i Viasat Sport 1. Tio dagar efter race sänds ett sammandrag i programmet ”Racing Line”, klockan 19.30. Programledare blir Ted Westerfors. Till detta program tillkommer också tre repriser så totalt handlar det om 36 program under säsongen.

Last edited:
Mc racet ska med i tv sändningarna från Veidec...

TV-sändningar är bokade, tillsammans med JTCC och Porsche Carrera Cup Scandinavia går man in i Viasat Sport 1. Tio dagar efter race sänds ett samandrag i programmet ”Racing Line”, klockan 19.30. Programledare blir Ted Westerfors. Till detta program tillkommer också tre repriser så totalt handlar det om 36 program under säsongen.

http://www.veidecracing.com/browse.jsp?id=00_01&cikkid=1057

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back