Marsipulami
Guest
....någon som vet vem som gör detta bra och till rätt kostnad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
soppatorsken skrev:http://www.mc-xpress.com/ har till din hoj tror jag. Hurså?![]()

fireblade skrev:ta bort toppkåpan så blir det dragigt värre
EBS skrev:Vänta nu.. Du klagade i en annan tråd på att du hade dåligt bottendrag. Vet du vad som händer när du moterar turbo? Du får INGET botten drag.
Edholm skrev:Han lär ju ha kvar det han har iaf![]()
, men det finns ju alternativ för helsika OLJEKYLD GSXR skrev:Kombinerat med en sänkning av kompressionen blir det som att åka 600 under 5000 varv, sen exploderar skiten i nävarna på en, Marklund kan iofs bygga turbo men jag behöver en lång provtur på en sån hoj innan nån kan övertyga mig om att turbo är bra för gatbruk. Nån som vill låna ut en hoj?![]()
No1 skrev:Har haft ett flertal turbo moppar och kan bara säga att det inte finns ngt som slår det!!!
Körde över 1500mil med min 360hk+ Blackbird utan ett enda fel!!!![]()
Dåligt botten drag EBS!!?? När min nya Hayabusa turbo kommer ner till Stockholm så kan jag bjuda dig på en tur så att du då kan avgöra OM det är dåligt bottendrag eller ej...![]()
No1...

WestW skrev:Som sagt det beror ju på hur man bygger och vilka komponenter man använder. Det är nog inga problem att få körbarhet men det kostar slantar tyvärr.
Vem vill sitta och vänta till 29.800 varv innan man får denna enorma effekt som man skryter om.
EBS skrev:![]()
![]()
edit: och det jag jämnförde med var att Marsipulami sa i en annan tråd att han tyckte att hans blackbird hade dåligt bottendrag, sänker du då kompet och monterar turbo så får du ju sämre bottendrag. men du kan ju aldrig få ett dåligt bottendrag ur en hoj på över 1 liter.
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |