Trollhättan

Vi är ett litet gäng i stan som har återkommande körningar på onsdagar.

Start vid 17.30 från Shell varje regnfri onsdag.

Vilka är vi då? :va

Jo, ett gäng gubbar med 90% sporthojar som kör i eget tempo och vi gillar att dricka kaffe länge, typ. :D
 
Vi är ett litet gäng i stan som har återkommande körningar på onsdagar.

Start vid 17.30 från Shell varje regnfri onsdag.

Vilka är vi då? :va

Jo, ett gäng gubbar med 90% sporthojar som kör i eget tempo och vi gillar att dricka kaffe länge, typ. :D

Jorå, kaffe måste man ha. :nicka
 
Vi är ett litet gäng i stan som har återkommande körningar på onsdagar.

Start vid 17.30 från Shell varje regnfri onsdag.

Vilka är vi då? :va

Jo, ett gäng gubbar med 90% sporthojar som kör i eget tempo och vi gillar att dricka kaffe länge, typ. :D

Låter riktigt nice! Jag e med om någon vecka eller två när jag gjort uppkörningen...

Tänkte höra om det finns någon ensam själ där ute som är sugen på lite Honda. Det är nämligen så att jag måste få min hojj som jag inte får köra än bort till bilprovningen (trollhättan) den 26 maj, kl 07.40.. Det hela tar inte lång tid och det vore så jävla shysst om någon kunde hjälpa mig :Bugar
Jag bor i Hjortmossen. Skicka ett mess om någon känner sig manad,,
 
Vänder frågan tillbaks till de fyra senaste inläggen... vad vill ni att alla andra ska skriva här då? :tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top