Trollhättan

larssson

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Göteborg
Hoj
2011 -Honda CB1000RA
Tja alla gubbar och gummor ute i vinterkylan!
Lite mycke Uddevallare här i forumet tycker jag! :krama Och det är ju fantastiskt :Bugar men vart e alla Trollhättebor!?

E ny här i staden och på hojj också så vore trevligt å veta vilka man kommer dela vägarna med till sommaren! :fyllisar
 
Last edited:
Här är en till Fjollhättan bo.

É lite lite folk i Trollhättan som kör, så för att en hojåkardag skall bli riktigt lyckad så behöver det vara en gemensam aktion med resten av Trestadsgubbarna och eventuella tjejer.

Jag kör själv gärna med GBGfolket så spana in deras tråd också.




Igår var man nykter, det känns ungefär så här idag :banana


Edit: Såg nu att är från Göteborg :glömdet
 
Last edited:
Här är en till Fjollhättan bo.
É lite lite folk i Trollhättan som kör, så för att en hojåkardag skall bli riktigt lyckad så behöver det vara en gemensam aktion med resten av Trestadsgubbarna och eventuella tjejer.
Jag kör själv gärna med GBGfolket så spana in deras tråd också.
Igår var man nykter, det känns ungefär så här idag :banana
Edit: Såg nu att är från Göteborg :glömdet


Själv så började man 6 i morse och fick dra vid 5 för all jävla snö! femte dagen i rad på jobbet :banana

Letar garage om någon har lite plats över :tummenupp
 
Här är en till Fjollhättan bo.

É lite lite folk i Trollhättan som kör, så för att en hojåkardag skall bli riktigt lyckad så behöver det vara en gemensam aktion med resten av Trestadsgubbarna och eventuella tjejer.


Tja. vi är ett gäng i lidköping som åker vi hakar gärna på till sommaren på nån av era samåkningar om det e oki :fyllisar
 
Härlig sol idag!

Någon som körde lektioner hos Kungsportens trafikskola eller? Bra lärare mm?
 
Bikedagarna om några helger nu då, det ska väll bli kul!? Någon som skall ner till säve o kika nånting eller?
 
Tjena! Bor också i Trollhättan men är "mellan två cyklar" för tillfället. Men det blir snart ändring på det! :banana


Körde med en polare och lite på egen hand, gick finfint! :gnissla
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top