BJN
Avliden medlem
Men den är inte optimal för pendling. Jag menar då att det inte är några problem att åka långt, utan att den inte är det minsta praktisk.
Inga som helst förvaringsutrymmen (jo, ett pyttelitet för registreringspappren under sadeln, men det krävs 4 insexskruvar för att komma in där..). Skall du ha med dig något till jobbet, eller vill du ha extra kläder, regnställ eller annat så behöver du alltså en ryggsäck, tankväska eller något som du surrar fast baktill.
Den har också mycket blanka och fina detaljer som snart blir smutsiga och mindre fina vid vardagskörning i alla väder. Det blir m a o mycket tvättande!
Du har helt rätt! Jag tänkte inte på dessa praktiska saker när jag svarade utan bara om den var bekväm och tillförlitlig nog att köra dessa mil på och det är den definitivt. Fast givetvis ingen optimal pendlarhoj och då tänker jag mest på tvättandet.
En fråga, fungerar det att sätta en spegel i högra fästet på era hojar. Jag har ett fäste även på höger sida men det går inte att använda för att bromsvätskebehållaren är i vägen. Går ju att lösa på många sätt men om någon redan har gjort det så behöver ju inte jag.