Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så där ja! Ser ju nice ut!![]()
Har du kört in den ännu? Eller tuffar du fortfarande runt?
Tänkte bara höra vad folk har betalat för 2000-mila servicen?! Fick ett pris på 5495:- hos Triumph Center Skåne. Tycker det är ocker. Enligt honom är det ju bara bromsvätska, glykol, olja + filter och luftfilter som byts?!
Var hos den lokala MC-meken som är certifierad för många märken och även Triumph och han sa mellan 2000-3000:- då jag redan bytt olja och filter själv. Känner i och för sig honom men det skulle inte vara "kompispris" som han lade fram för mig...
Borde rimligen vara en ventilspelskontroll vid 2000 mil.
Vill bara meddela att hojen INTE gick igenom besiktningen med Zard slipon trots alla texter om att de skall vara "street legal" med db-killers i. 99 decibel och besiktningsmannen surade. Inte helt oväntat men jag hade hoppats slippa skruva![]()
Fan dax att för ett nytt bak däck har någon några bra däck tipps?? Vet inte riktigt vad ja ska ha för däck. Ja kör en del motor väg o en del på slangen så de borde va ett däck som har hårdare gummi i mitten o mjukare på sidorna o är rätt slit starkt o bra fäste på torrt/vått underlag.
Men va heter dom däcken??
hade du det gatlegala systemet med E-märkning så SKA det gå igenom eftersom det är homologiserat med instansning , medföljande dokument osv. Att köpa ett racesystem med db-killer är inte enough!
Hoppas snart få tillbaka min sambos stulna Triple. Tänkte uppgradera skivbromslåset till ett med larm.
ABUS Granit Detecto X-Plus 8000 passar enligt ABUS låsguide.
ABUS Granit Detecto X-Plus 8077 finns inte med men passar på R-en. Nyare variant på 8000.
Nån som har en ABUS Granit Detecto X-Plus 8077 och en standard Triple som vet mer?
http://www.abus.de/us/main.asp?Scre...5127171&select=0105b05&artikel=4003318556753m
Skaffade X-Plus 8000 till min. Passar perfekt, och passar även bakom batteriet under sadeln som en smäck.
Och man slipper oroa sig för att glömma kvar låset i skivan.
![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |