Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade också varit tacksam för en sådan. Eller i alla fall tips om program för att använda sig av, eller man måste in i Bios och rota?Mackz skrev:2686425Hur klockar man? Kortfattad guide för en idiot, tack!![]()
Mackz skrev:2686425Hur klockar man? Kortfattad guide för en idiot, tack!![]()
Min vardagsklockade burk med allt påslaget, dvs Q-Fan etc. Satans nöjd! Förrutom gaffet... ett X1950Pro 256 Mb som inte alls var vad jag tänkte mig. Blir nog ett 8800 var det lider.
Har ett PNY GeForce 8800 GTX. "Bara" 768MB minne på kortet![]()
att ni orkar...
Åkte in till Kjell.com i Valbo och köpte mig en Intel Celeron D 331, dvs den billigaste nya processor man kan köpa från Intel. Originalhastighet är 2.66 GHz för 449 kronor. Direkt från KJELL och in i garaget för att slipa cpun's kylyta platt (alla är krokiga!). Sen hem och in i sockeln, på med en Termaltake 102 Tower-kylare och krana upp Volten till 1.70 volt (avläst 1.62) och FSB till 881 (220.5x4) trycka "F1" för att komma förbi "Warning, CPU vCore is too high" och köra Superpi 1M på eländiga 42 sekunder.
Scythe Infinity är en STOR cpu-kylare, tro mina ord! Plana IHS'en (kylytan) på CPU är ett måste, dvs garantin åt fanders - men går datorn 10 grader svalare är det värt det. Det är gjort på alla mina CPU'er. Haha!
Funderar på att köpa ny kylare till min E6300, är den scyhte väldigt stor? Får den plats i ett normalt chassie som tex. Antec P150/Solo? Måste man slipa ner ytan? Fixar man det på egen hand i lägenheten utan special grejer?
Övriga grejer är Gigabyte GA-965P-DS3 och Corsair XMS2 PC5400, borde gå att få upp i lite fart va?
Många frågor nu![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra