Tingen
Fritt irrande i moderet speed
Med risk för att bli totalt ner tryckt men jag måste få prata av mej lite.Jag blir så trött på rent ut sagt skitsnackare som bara jiddrar en massa skit om (att varför ska du åka RR du kommer ändå aldrig vinna SM )eller (250sp jävla moppe racing nej tacka vet jag Rossi).Jag vet att jag inte kommer att vinna SM ,jag har precis bestämt mig för att börja, jag ska iallafall köra en tävling i år och även om jag inte kvalar in så lär man sej alltid nått till nästa gång(om inte annat så har man kul ialllafall)Och varför måsta man vinna ,man kanske tävlar mot sig själv eller mot en polare.
Sen finns det en kategori här på SH som alltid måste klanka ner på folk som har en fråga dom vill ha svar på låt vara att det kan handla om typ" Vad har racing stövlar för slags sula",det ska inte spela nån roll har man en fråga vill man ha ett svar inte en massa skit.
Tack för ordet.
Sen finns det en kategori här på SH som alltid måste klanka ner på folk som har en fråga dom vill ha svar på låt vara att det kan handla om typ" Vad har racing stövlar för slags sula",det ska inte spela nån roll har man en fråga vill man ha ett svar inte en massa skit.
Tack för ordet.