Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Torrkört litet med min Knox-jacka jag köpte nyss.Nu när jag kör custom så är jag så sjukt trött på ett tungt skinnställ och externt ryggskydd. Så jävla omständigt och svettigt att ta på. Dock så är det skönt när man väl åker.
i höst blir det dock Knox Urban pro MK2. Kommer bli sjukt smidigt att svänga på sig jacka istället för ett tvådelat skinnställ.
sen ska jag också ha några enklare lättare byxor, typ kevlar eller knox brallor.
Riktigt trött på att ta på/av kläder när man ska åka.
Man kopplar genom att "sy" fast hällorna i byxorna och jackan med skärpet. Litet omständligt men känns väldigt stabilt och iaf jag vill att de ska sitta ihop. Vill inte kan på asfalt med en glipa.@SwePace
Funkar det bra mellan jacka och byxor? Kan man koppla ihop? Är det smidigt isåfall?
vilken modell av lindstrand köpte du? Jag ska ha något som är svart och tajt som fan men skyddar bra.![]()
Level 1 i axel och armbåge från start. Om man ska uppgradera kostar det.Helvette vad dyrt med 3200:- för jackan och 1400:- till för skydden.
tyvärr är mycket löjligt dyrt inom detta segment.
4600:- då år vi ju uppe i racingställ-överdel!![]()
Verkar variera från människa till människa.Dom där underställen från Woolpower, kliar inte dom? Snackas så mycket om att ull kliar annars.
Utan tvekan så föredrar jag skinnställ framför allvädersställ. Allvädersstället har jag uppskattat på senhösten när jag kört och det bara varit 1 - 2 grader varmt ute. Då har det fungerat bra. Men är det varmt ute så känns dom inget vidare.
Kul att höra allas erfarenheter. Välkomna med mer input!
Men måste du vara logisk och få mig att inse att det är en skitsumma om något händer! HahaLevel 1 i axel och armbåge från start. Om man ska uppgradera kostar det.
Jag har köpt dummare saker för mer pengar. ?
Det är microlock överallt. Både level 1 och 2. Har inte uppgraderat än, det blir julklapp eller nåt till mig själv.Men måste du vara logisk och få mig att inse att det är en skitsumma om något händer! Haha
är det deras microlock i vanliga eller är det dessa du uppgraderat till i axel och armbåge?
ska def köpa till bröstskyddet.![]()
Japp. Eftersom jag är talanglös och obildbar så behövs det. ?@SwePace Hehe det låter som du behöver allt skydd du kommer åt.
Nä, jag uppgraderar nog också. Gillar att åka så säkert som är rimligt, men vill även vara kritisk som konsument.
Gillar konceptet som fasen med underarmor. Ska köra en schysst vit tröja över så syns man bra i trafiken. Snyggt blir det också.![]()
Jag drar stl M. Är 178/79 otränad i dimension. Den sitter tajt.Fan va grymt att du länkade, ska ringa och höra lite kring storlek och sen blir det köpa. Tack!
varselväst!!! Haha fy fan va fult!
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |