Tråden för stötande skämt

Antagligen så frågar du honom efter någonting idiotiskt, och han hoppas att du ska glömma bort det....

:glömdet
Ställer man en riktig och konkret fråga som är relevant så får man ett direkt svar.

Vaga diffusa utlägg som kanske lindar in en implicit fråga, läggs undan i brist på förmåga att tolka.

Det där är nog knappt ens toppen av isberget.
Tyvärr tror jag du har rätt. Jag funderar själv över vilka svenska politiker som fattat beslut som drabbat oss i Sverige och hur många som fått betalt för det på det ena eller andra sättet.
Ett intreessant fall till, har väl sålt sin fordonssamling kontant, kanske vad vet jag. :va
1763762721443.png

Last edited:
Är nog snarare att man tar $500 var av fem arbetare för varje lat jävel som ska ha $2500.

Krävs flera personer för att försörja varje parasit. Men det där var kanske enligt amerikanska försörjningsnormer.

Nja det är väl standard om en stockholmare ska försörja en norrlänning?
Gå försiktigt nu.

Annars påpekas skog, vattenkraft och annat därifrån som rättfärdigande för statligt utjämningssystem.

Påpekaren är ju bara en hembrännare som importerar sin fru, slår henne, sjukskriven under älgjakten, rädd för ryssen men röstar rött och far till Finland för att tanka diesel.

Filmen Jägarna är ingen spelfilm, det är en dokumentär!

(Såja, jag raljerar med glimten i ögat. Bördig från Kalix och boende i fjollträsk.)

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...