Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja klart stötande ! Jag hade velat ha mycket mer fjädring. Träffade för några år sedan en gubbe i min ålder som stod och pysslade med sin glidare i Fisksätra. Han berättade att det blir några turer om sommaren med kompisen. Dom körde upp till ett fik i Norrtälje. Mer tål inte ryggen !
Det hon har lagrat där går inte att äta, ännu ett fall av kvinna som skall sorteras som miljöfarligt avfall.Hon har som jag följt MSB's råd om mat för en vecka genom att alltid ha maten med.![]()
I engelsktalande länder äts det mycket. Prova googla "Eating big ass"Det hon har lagrat där går inte att äta
Den här känns obehagligt nära sanningen just nu:
View attachment 471798
Känns igen från Göteborg. När konsulterna som gjort förfrågningsunderlaget granskade vad som levererats konsterade dom att det levererade inte uppfyllde kraven och föreslog Göteborg skulle vidta åtgärder (typ inte ge full betalning till det saknade var åtgärdat).
De kanske glömde ta ut en besiktningsman?Känns igen från Göteborg. När konsulterna som gjort förfrågningsunderlaget granskade vad som levererats konsterade dom att det levererade inte uppfyllde kraven och föreslog Göteborg skulle vidta åtgärder (typ inte ge full betalning till det saknade var åtgärdat).
Göteborg: Det kan vi inte, då går dom i konkurs.....
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |