Tråden för stötande skämt

Nog fan passar den väl här ?

View attachment 471577
Ja klart stötande ! Jag hade velat ha mycket mer fjädring. Träffade för några år sedan en gubbe i min ålder som stod och pysslade med sin glidare i Fisksätra. Han berättade att det blir några turer om sommaren med kompisen. Dom körde upp till ett fik i Norrtälje. Mer tål inte ryggen !

På max får man ett sugrör i papper när man har suttit i en bilkö med tjugo bilar på tomgång i 20 minuter i drive-through kön...

Jag är 100% säker på att mitt plastsugrör inte hamnar i näsan på en sköldpadda.
Var avgaserna tar vägen vet jag inte med säkerhet däremot.

09b.jpg

Också ett fall av "Det skulle ha varit kul om det inte var sant"
Om ett tåg blir ståendes någonstans och du klagar hos tågoperatören så skyller dom antingen på rälsoperatören eller en annan tågoperatör som har blivit ståendes längre fram och blockerar spåret.

När ryssarna besköt järnvägen i Mariupol med kryssningsmissiler häromdagen blev tåget 1½ timme försenat....

Last edited:
Känns igen från Göteborg. När konsulterna som gjort förfrågningsunderlaget granskade vad som levererats konsterade dom att det levererade inte uppfyllde kraven och föreslog Göteborg skulle vidta åtgärder (typ inte ge full betalning till det saknade var åtgärdat).
Göteborg: Det kan vi inte, då går dom i konkurs.....

Känns igen från Göteborg. När konsulterna som gjort förfrågningsunderlaget granskade vad som levererats konsterade dom att det levererade inte uppfyllde kraven och föreslog Göteborg skulle vidta åtgärder (typ inte ge full betalning till det saknade var åtgärdat).
Göteborg: Det kan vi inte, då går dom i konkurs.....
De kanske glömde ta ut en besiktningsman?

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla