Tråden för stötande skämt

Samtidigt tror jag att huden är tjockare och lättkänktheten är lägre på detta internetforum än vad det är på allt för många ställen i det svenska samhället.

Folk blir ju kränkta av vardagliga saker, inte på grund av saken utan för att andra människor eventuellt skulle kunna ta illa vid sig...
När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...

Efter det började jag använda uttrycket mer frekvent bara för att. Jävla snöflingor!

Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk

När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...

Efter det började jag använda uttrycket mer frekvent bara för att. Jävla snöflingor!

Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk

Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.

Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.
Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser... :hihi

Apropå olämpligt. Den här är fin: Halloween

:hihi tjejtycka, så bra! Jag brukar säga "tjejkänna" , då man gör beslut och val enbart på känslor utan att det har den minsta förankringen i fakta eller verklighet.
Det brukar resultera i både rödflammiga och sura ansikten av den lilla del av den kvinnliga befolkningen som alltid vill vara kränkt.:krama

Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser... :hihi

Apropå olämpligt. Den här är fin: Halloween
Hänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?

Last edited:
Martin Melin ringer till sin chef:
- Ja hej, jag kommer inte in idag, jag är sjuk.
Chefen: - Aj då, hur pass sjuk är du?
Martin: - Jag är hemma och knullar min dotter, hur sjukt är inte det?
Incest är ju helt ok så länge man håller det inom familjen!

Typ
Å så har de juh blått blod oxå, ins the family. Även egypternas faraoner gifte sig ju med sina syskon..... :zpy :zpy

Hänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?
Nej för sjutton - det är ju synonymt med Sporthojsfolk också. Inom vilket ämnesområde som helst. Summerar perfekt mer eller mindre kvalificerade gissningar :rofl

Andra är sanningen på spåret.

Bifogat

• 465AC08A-9DF7-479F-8AC1-164B36367127.png
    465AC08A-9DF7-479F-8AC1-164B36367127.png
    306.6 KB · Visningar: 74
  • 21DAB44B-44D5-4E9C-97F2-A43BB531C962.png
    21DAB44B-44D5-4E9C-97F2-A43BB531C962.png
    268.3 KB · Visningar: 74
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP