How to jumpstart a millenial.Lite samma tema:
View attachment 465407
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
How to jumpstart a millenial.Lite samma tema:
View attachment 465407
När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...Samtidigt tror jag att huden är tjockare och lättkänktheten är lägre på detta internetforum än vad det är på allt för många ställen i det svenska samhället.
Folk blir ju kränkta av vardagliga saker, inte på grund av saken utan för att andra människor eventuellt skulle kunna ta illa vid sig...
När någon (en man) använder frasen "killgissa" på ett möte på jobbet och en annan (man) uttrycker att det är kränkande... WTF...
Efter det började jag använda uttrycket mer frekvent bara för att. Jävla snöflingor!
Skickat från min ASUS_Z017D via Tapatalk
Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser...Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.

Vet inte vilket ord jag ska använda för att beskriva mina känslor beträffande det ordet men med tanke på att ordet myntats och etablerats av feministerna som samtidigt anser sig stå för jämställdhet och blir kränkta av allt möjligt så känner jag ganska stor avsky mot de personer som tjejtycker att det är ett lämpligt ord att svänga sig med.
tjejtycka, så bra! Jag brukar säga "tjejkänna" , då man gör beslut och val enbart på känslor utan att det har den minsta förankringen i fakta eller verklighet.
Hänger inte med i svängarna. Trodde det var just woke-folk som använde ordet killgissa?Jag har tagit det till mitt eget och använder det när så passar. Woke-folk och hycklare kan stoppa upp sin upprördhet där solen aldrig lyser...
Apropå olämpligt. Den här är fin: Halloween
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |