Tråden för de nattaktiva!

Visst:tummenupp

Ok, men slå en signal bara så kan vi ju se då:) Är visserligen lite upptagen i veckan, men beroende på när det är ska det nog kunna klämmas in:)

Ring med lite framförhållning bara, har hojen på annan ort och måste ta mig till den innan vi kan köra.

ska försöka höra av mig så tidigast som snarast, men blir lite "okej ska ut idag. hänga med?" från handledaren

Visst:tummenupp

Ok, men slå en signal bara så kan vi ju se då:) Är visserligen lite upptagen i veckan, men beroende på när det är ska det nog kunna klämmas in:)

Ring med lite framförhållning bara, har hojen på annan ort och måste ta mig till den innan vi kan köra.

Jobbig natt för att jag jobbade (eller ja, försökte... Fick punka halvvägs genom rundan:huvet).

Idag igen!?

ska försöka höra av mig så tidigast som snarast, men blir lite "okej ska ut idag. hänga med?" från handledaren

Ok, förstår. Men vi får se, kan jag så kan jag och annars får vi ta det en annan gång:tummenupp

Nja, alltså. Natten till idag menar jag. går ju och lägger mig när jag kommer hem från jobbet, så har inte sovit mer sen jag vaknade från det. Så det är ju fortfarande "natten till idag" för mig:)

Haha det låter kul, vad är det för grejer ni skjuter med? och på? smältugnar?

Vi skjuter med en Winchesterkanon som vi sätter fast i en lavett och sedan i ett fundament. Skotten är 8-kalibrig slugger. 800 skott blev det:tummenupp Vi skjuter i kalkugnar, 80m långa plåtrör med en dia på 3m.

Kom hem kl 22 fick hoppa in och jobba extra me min cp fot!
Grymt av dig att jobba såhär dags!
Vadå nu hänger inte jag mer här, ugnar?! tänker på bröd o annat gott, men sen står det nåt om skott?

Vad jobbar du me om man får fråga ? :va e lite slow

Jag jobbar i ett pannhus på en massafabrik. Vi har en sodapanna här med smälta i, en barkpanna som sköter ångdistributionen till övriga fabriken, 3 turbiner, fjärrvärme och 2 kalkugnar och en massa andra gadgets.

Nu är jag helt slut och vill bara duscha och krypa ner i en säng:)

Vi skjuter med en Winchesterkanon som vi sätter fast i en lavett och sedan i ett fundament. Skotten är 8-kalibrig slugger. 800 skott blev det:tummenupp Vi skjuter i kalkugnar, 80m långa plåtrör med en dia på 3m.

Jag jobbar i ett pannhus på en massafabrik. Vi har en sodapanna här med smälta i, en barkpanna som sköter ångdistributionen till övriga fabriken, 3 turbiner, fjärrvärme och 2 kalkugnar och en massa andra gadgets.

Nu är jag helt slut och vill bara duscha och krypa ner i en säng:)

Redan slutat för dagen?

Ja.

Så jävla varmt så det går ju inte sova, ska dra iväg imorrn o köpa en såndär portabel AC.

25 grader ute för fan.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...