Tråden för de nattaktiva!

Baaahh! Kom nyss hem från en övningstur :) Hur kul som helst. Något som är mindre kul är att komma hem till en svartsjuk pojkvän som är så sur så han flyger genom taket snart..

e han förbannad för du får köra o inte han, eller att du kör med en anna kille och kommer hem 1 på natten?

(får se om du ser mina inlägg denna gången)

Eh, det var inget.
Ska flytta mellan två bilar av samma modell. Undrade om stereon skulle fungera när jag flyttade den. :va
Ibland tänker man inte långt. :D

Får skylla på värmen.
Inte hjälper det att åka och bada heller. Är ju lika varmt i vattnet som i luften.

Då är det lugnt!

OM det är en original stereo? Om inte så kan du fortfarande behöva ISO kablen från bilen du ska ta den huvudenheten ifrån.

Han är nog svartsjuk för att jag kör med en handledare som är av slaget "man". Och visst förstår jag om han är AVUNDSJUK för att han också vill ta kortet men inte kan osv. Dessutom förstår jag om det blir värre när det inte heller är så bra mellan oss och vi pendlar mellan frågan om vi ska vara tillsammans eller inte! Men unnar han mig inget eller? Det här har jag velat så länge och nu får jag det äntligen. Då är det inte bra det heller :(

Han är nog svartsjuk för att jag kör med en handledare som är av slaget "man". Och visst förstår jag om han är AVUNDSJUK för att han också vill ta kortet men inte kan osv. Dessutom förstår jag om det blir värre när det inte heller är så bra mellan oss och vi pendlar mellan frågan om vi ska vara tillsammans eller inte! Men unnar han mig inget eller? Det här har jag velat så länge och nu får jag det äntligen. Då är det inte bra det heller :(

va ilite extra gullig mot han, fortsätt med de du gör,

går de inte, då har han valt fel tjej, eller du fel kille

Trist läge men morrar han nu då du bara övningskör, hur blir det sen när du har kortet och lär vara borta rätt så ofta och träffa en massa andra killar när du kör. Säg till han att skärpa sig och att han borde unna dig det!

va ilite extra gullig mot han, fortsätt med de du gör,

går de inte, då har han valt fel tjej, eller du fel kille

Okej Dr.Phil :D

Sätt hårt mot hårt istället o fråga vafan det är med honom. Om han säger "ingenting" då är han bara gnällig, vilket går över förr eller senare.

Trist läge men morrar han nu då du bara övningskör, hur blir det sen när du har kortet och lär vara borta rätt så ofta och träffa en massa andra killar när du kör. Säg till han att skärpa sig och att han borde unna dig det!

undrar hur sårad hans manlighet blir om tjejen skjutsar med honom bara för han vill se vilka hon träffar ? :rolleyes:

Jag både skrattar och gråter när jag läser vad ni skriver :)

Jaa, vi får se. Känns som jag inte orkar bry mig särskilt mycket då han jag övningskör med är 20 år äldre än mig dessutom.. Löjligt! "Sa hora när hon fick kattungar"....

Okej Dr.Phil :D

Sätt hårt mot hårt istället o fråga vafan det är med honom. Om han säger "ingenting" då är han bara gnällig, vilket går över förr eller senare.

funkar ju!
ska bara fixa texas dialekten

Jag både skrattar och gråter när jag läser vad ni skriver :)

Jaa, vi får se. Känns som jag inte orkar bry mig särskilt mycket då han jag övningskör med är 20 år äldre än mig dessutom.. Löjligt! "Sa hora när hon fick kattungar"....

åldern spelar ingen roll, krävs mkt för o stoppa mig att stötta på 20 åringar när jag blir 40! :arsele

Last edited:
Självklart, mycket kan hända som man inte förutser men jag tycker ändå det känns fjantigt!

Ja det är en dröm som blir sann för mig :) Varför ska något få förstöra det?

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...