Tråden för de nattaktiva!

Efter min vila var jag tvungen att gå ut igen för att göra rent fasad, stenplattor med högtryck. Hörde tamefan inte kompressorn då dessa saker fick för sig att "sjunga" karaoke.
Är dock inte bitter, de får gärna hålla på men inte när jag vill vara i min oas.

Ett under att du inte klämde in ett "typ" nånstans. :D
Nu när deras föräldrar är borta är det en ungdomsgård. Ska ta och spela in dessa töser så kommer du tappa hakan. Nästa gång du ska skriva på sh så kommer du endast få fram, ba, ååh så söt, asså han ba, sommartider heeej heeej & ååh ba ja vill osså

nja.. hur.. många fjällor har du knullat ? :rolleyes:

stryk de föresten du har ju bara haft frugan :tungan (vad hon vet)

SJP:
Antingen de eller en ducati 748 !

om du e smart lillponken så tar du licens, köper dig en banhoj (reggbar), kör skiten ur folk på bana tills du fyller ehh tillräckligt för att köra gata. ;)

om du e smart lillponken så tar du licens, köper dig en banhoj (reggbar), kör skiten ur folk på bana tills du fyller ehh tillräckligt för att köra gata. ;)

har inte nerverna för o klara av bana, skulle flippa ur och ta kurvorna fel,

på vägarna går de dock fint

Efter min vila var jag tvungen att gå ut igen för att göra rent fasad, stenplattor med högtryck. Hörde tamefan inte kompressorn då dessa saker fick för sig att "sjunga" karaoke.
Är dock inte bitter, de får gärna hålla på men inte när jag vill vara i min oas.

har du bild på hur du har det nu? har du fixat trädgården? lagt plattor över hela el?

nja.. hur.. många fjällor har du knullat ? :rolleyes:

stryk de föresten du har ju bara haft frugan :tungan (vad hon vet)

Jag har haft två sexuella partners i mitt liv, vilket jag inte sticker under stolen med. Jag behöver inte knulla runt för att hävda mig:D Och ja, "frugan" vet om den andra. hon var långt före "frugans" tid;)

Hahah, det har jag väl alldrig hört att jag skulle ha gjort förut?! :D

Sitter och funderar på en 996/998 till nästa säsång. :p Vettefan om cashen kommer finnas bara...

när du e arbetslös? nedu, ekonomin ska va på topp för o ha råd med ducatis, iallfall dom nya :tummenupp

ducati 748 är min drömhoj, och miton är de närmsta ja kommer till den

har inte nerverna för o klara av bana, skulle flippa ur och ta kurvorna fel,

på vägarna går de dock fint

va? ja sa inte tävla, vanliga bandagar. du har inte ens testat men dömmer ut direkt. va ett lamt svar för den delen. tom senildementa klarar av att köra bana, samma kurvor på samma ställe. :tummenupp

Jag har haft två sexuella partners i mitt liv, vilket jag inte sticker under stolen med. Jag behöver inte knulla runt för att hävda mig:D Och ja, "frugan" vet om den andra. hon var långt före "frugans" tid;)

bevis på att endast 2/100 kvinnor föredrar håriga män!

Jag har åkt runt rätt mycket i en 1.3l polo.

Så med Top Gear-logik borde min vara gigantisk!

jag äger en 1.5 l civic 92:A, min borde inte vara alltför liten den heller:D

va? ja sa inte tävla, vanliga bandagar. du har inte ens testat men dömmer ut direkt. va ett lamt svar för den delen. tom senildementa klarar av att köra bana, samma kurvor på samma ställe. :tummenupp

de va väl lite taskigt sagt, har kört bana med råtrimmad moped med 16 häst, fast de e väl inte mkt att skryta med

bevis på att endast 2/100 kvinnor föredrar håriga män!

Hur fan fick du nu ihop det?:va Vadå 2/100, var fan fick du den siffran ifrån?:D Du vet väl inte hur många jag raggat på, eller var jag är hårig för den delen?;)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti