Tråden för de nattaktiva!

du ska få se när vi e ute o kör bushido, kommer se ut smo jag har 2 skinnställ på mig!
och du får absolut inte dra av de försa o dubbelkolla.. hrm :tungan

hahaha 6-pack is the way to live it!

Jag bejakar min feminina sida:tuttar Men nu handlar det bara om inbördes tävlan män emellan, så du ska vara tyst:D

Vad får jag av dig om du får på mig?:brynad

Mig, nej du ska vända tillbaka din uppmärksamhet till SJP, inte mig. Jag är enbart åskådare, penis-tävlingen är mellan er två (o dom andra som vill vara med). :D

Seså....

Mig, nej du ska vända tillbaka din uppmärksamhet till SJP, inte mig. Jag är enbart åskådare, penis-tävlingen är mellan er två (o dom andra som vill vara med). :D

Seså....

Vadå penis tävling?! Här är det muskelmätning, snoppmätning kommer nog senare ikväll...

Det kan jag tro på:rofl

En riktig man har kagge eller?:hihi

Med för fan, vi ska inte få tråden låst:D

Hon dök upp fort som fan när det började pratas manskroppar och foton... Någon annan som noterar sambandet?:banana

var ju faktiskt jag som börja prata bruna o sköna kroppar, ni prata massa gojja innan dess. fråga inte mig hur snopparna kom in i bilden, det får ni skylla er själva. :D :D

du ska få se när vi e ute o kör bushido, kommer se ut smo jag har 2 skinnställ på mig!
och du får absolut inte dra av de försa o dubbelkolla.. hrm :tungan

hahaha 6-pack is the way to live it!

Ta dig nu inte vatten över huvet fjunis, du är fortfarande bara ett barn:såjaponken

Seså....

Den kan jag tänka mig att du vill se (penismätningen alltså), men nu handlar det bara om muskler:tungan

Fan, då måste jag ju upp och ta kort på mig själv ju... Vad jobbigt allting blev...:rolleyes: Du får ta och motivera mig:D

Nuså! :yoparty

PortableBeerKeg.png

där hör ni pojkar!

motsatta könet har talat ! :tungan

Jag har ingen kagge?:va Vetefan vad jag har egentligen, det är snarare ett kompakt paket snarare än ett sexpack... Och nej, inte bara en fettkula mitt på:D

Den kan jag tänka mig att du vill se (penismätningen alltså), men nu handlar det bara om muskler:tungan

Fan, då måste jag ju upp och ta kort på mig själv ju... Vad jobbigt allting blev...:rolleyes: Du får ta och motivera mig:D

INTE pyjamasbyxorna denna gången, tack!! sen vill vi se en läcker rövbild oxå. :D :D o skynda dig, ja ska sova! :D :D :D

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back