Tråden för de nattaktiva!

Nja, blir så förbannat hett i sovrummet faktiskt, ligger nog på 35+ även nu på kvällen. :gnissla

Nä, det är väl najst, men att ligga och svettas själv när man vill sova är lite jobbigt. :(

Du är nog itne så het, helt enkelt. :tungan

Öppna fönstret vafan?:va

Håller med, svalt ska det vara.

Tack för den du fjunis:D Men du har så rätt så, because I'm cool as ice;)

Nja, blir så förbannat hett i sovrummet faktiskt, ligger nog på 35+ även nu på kvällen. :gnissla

Nä, det är väl najst, men att ligga och svettas själv när man vill sova är lite jobbigt. :(

Du är nog itne så het, helt enkelt. :tungan

fredagsnatt var fan oumbärlig, la mig kl 1 för ajg skulle upp kl 9 och vänta på UPS, tro fan att jag inte somnar föränn kl 5 och sen vaknar 7 och ligger i sängen som en jävla zombie

Edit:
bushido, behöver samla ihop många mil på hoj fort så man kan ta kortet snart!

intresserad av att handleda? :fyllisar
gratis korv och dricka garanterat :rolleyes:

Hur kan man inte älska sommaren och värmen?! Helt jävla underbart! Känns som om man är på semester utomlands, inte ofta jag tycker det är varmt nog att gå i bara linne el tunn tröja på kvällen, men idag är det helt underbart! :kär

Älskar sommaren! Tänk alla bruna och sköna kroppar överallt, man är ju helt till sig hela tiden. :D :D

Edit:
bushido, behöver samla ihop många mil på hoj fort så man kan ta kortet snart!

intresserad av att handleda? :fyllisar
gratis korv och dricka garanterat :rolleyes:

Får tyvär inte handleda, har inte haft kortet länge nog. Och jag tänker inte köra med medan du övningskör på egen hand, sånt uppmuntrar jag inte;)

Öppna fönstret vafan?:va

Håller med, svalt ska det vara.

Tack för den du fjunis:D Men du har så rätt så, because I'm cool as ice;)

Fönstret är vidöppet, hjälper fan inte.

Brukar vara hett som tusan även på vintern fast man har fönstret öppet, kan inte vara hälsosamt!

Varsågod, jag bjuder gärna på destruktiv kritik. :tummenupp

Får tyvär inte handleda, har inte haft kortet länge nog. Och jag tänker inte köra med medan du övningskör på egen hand, sånt uppmuntrar jag inte;)

övningskör på egen hand ? :va
övningskör ju med pawel här på forumet men kan ju inte komma ut varej dag :rolleyes:

var ju synd!

Hur kan man inte älska sommaren och värmen?! Helt jävla underbart! Känns som om man är på semester utomlands, inte ofta jag tycker det är varmt nog att gå i bara linne el tunn tröja på kvällen, men idag är det helt underbart! :kär

Älskar sommaren! Tänk alla bruna och sköna kroppar överallt, man är ju helt till sig hela tiden. :D :D

Håller med, asnajs med sommarvärme. Men oavsett årstid så ska det vara lagom svalt i sovrummet:fakta

Är riktigt najs med sommar, även om jag nog brukar gå i t-skjorta när det är 10 grader ute med men. Riktigt najst att vara ute i solen och glassa. :) Lite väl varmt i huset dock. :gnissla

Rätt trevligt när grannflickorna solar faktiskt. :banana

Är riktigt najs med sommar, även om jag nog brukar gå i t-skjorta när det är 10 grader ute med men. Riktigt najst att vara ute i solen och glassa. :) Lite väl varmt i huset dock. :gnissla

Rätt trevligt när grannflickorna solar faktiskt. :banana

sjp=stalker? :va

övningskör på egen hand ? :va
övningskör ju med pawel här på forumet men kan ju inte komma ut varej dag :rolleyes:

var ju synd!

Ut och köra innan man har kortet alltså;)

Förstår. Men nej, tyvär. Har bara haft mitt kort i en tre-fyra år nånting. Och det är väl fem år man ska ha för att få vara handledare?:va

Yes, men säg till om ni ska ut och köra någon dag så kan jag haka:)

Du är nog rätt säker. :näsblod

Säker hurdå, i min sexualitet?:hihi

Du skulle bara veta:skrämd

Last edited:
Ut och köra innan man har kortet alltså;)

Förstår. Men nej, tyvär. Har bara haft mitt kort i en tre-fyra år nånting. Och det är väl fem år man ska ha för att få vara handledare?:va

Yes, men säg till om ni ska ut och köra någon dag så kan jag haka:)

Säker hurdå, i min sexualitet?:hihi

jaha, men det kommer jag ju göra även efter jag fått a1 kortet, för miton räknas inte som lätt mc :rolleyes: förstår vad du menar dock,

jafan :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...