Tråden för de nattaktiva!

Att gå och lägga sig kl 00:10 en lördagnatt går inte för sig om man inte är så trött att man somnar i lodrät ställning :)

Någon trevlig prick inne som är pepp på en pratstund? :krama

Jag ska till hässleholm i morgon för att kolla på en boerboelbedömning, bara så du vet. :tungan hahah såg du kom därifrån.....:)

Jag är vaken ett tag till! :) Allt väl med er?

jag vet, skulle inte kunna somna om jag så ville, dumt att dricka ett par red bull så sent på kvällen :tungan Annars är allt fint här, hur är det med damen? :)

Då var iaf bilen ute på annons. Får hoppas någon nappar även om det kommer kännas surt att skiljas från den :(

länk till annons? :) Är själv inne på att försöka bli av med min gamla 850 nu :D

EDIT: edit

Last edited:
Det är bra här, lördag kväll och SH. Kan det bli bättre? :) Hur är det själv? Hej Money!

Tja Manglan! :) Allt e bra här med, är dock lite hungrig.

Ja bedömningen är på hässleholmsgården, känner inte till stället. tänkte köra hoj upp dit i mon men vädret känns inte så lovande. :(

Det är bra här, lördag kväll och SH. Kan det bli bättre? :) Hur är det själv? Hej Money!

Kan alltid bli bättre, men vore dumt att klaga :tummenupp Har själv haft en toppenkväll då man för en gångs skull fått träffa alla syskon med familjer samtidigt :) Har firat min bror som fyllde 25 i Torsdags. Alltid trevligt :)

Tja Manglan! :) Allt e bra här med, är dock lite hungrig.

Ja bedömningen är på hässleholmsgården, känner inte till stället. tänkte köra hoj upp dit i mon men vädret känns inte så lovande. :(

Ah :) kommer du 23:an mot Hässleholm?

Last edited:
Kan alltid bli bättre, men vore dumt att klaga :tummenupp Har själv haft en toppenkväll då man för en gångs skull fått träffa alla syskon med familjer samtidigt :) Har firat min bror som fyllde 25 i Torsdags. Alltid trevligt :)

Ah :) kommer du 23:an mot Hässleholm?

förmodligen, kommer köra i sällskap med en bil så det blir fortaste vägen dit. :)

whaa, finns det nått bättre än att spela elgitarr på högvolym med hörlurar? Blir helt trött, på ett skönt sätt.

Borde haft några öl på glasflaska också! Epic kväll för mig sjäv :D

Då får du äta lite Money! "Äta bör amn annars dör man!" ;) Blir lite småhungrig av att se pojkarna slåss, men som de slåss! :drool

Jo ja ska, får bli en varma koppen med kycklingbitar i. Har inget att käka förutom typ fiskgratäng o d känns lite sådär att tillaga d nu. :tungan

Är det UFC?

Sitter med fötterna på bordet här på jobbet, dricker kaffe, kollar SH o lirar metal på högsta volym... + en 5-skiftslön uppe på det, sitter som en smäck!:tummenupp

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka